Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekende datum lijst

• Auteur

Voor mij mijn 2e zwangerschap.
    Vorige jaar februari miskraam gehad met 7 weken. Heeft even geduurd maar nu heb ik in elk geval meer als die 7weken gehaald 🙂

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509028 Quote

Ja inderdaad!
    we hopen op een plakkerd! 😀

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509068 Quote

Hey @carolinda

Ik zie dat je je eerste echo al hebt gehad!
    Hoe is het gegaan?

xx

#4509069 Quote

Gisteren voor een echo geweest en er zit een mini frummel met een kloppend hartje. Het is nog super klein maar, het zit op de goed plek en er is al hartactie te zien. Over twee weken mogen we weer na kleine uk gluren.

Liefs Linda,

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509070 Quote

Wow! Wat fijn om te horen Linda! 😀

vitanova79
    Bijdrager
    #4509074 Quote

Hey meiden!

Zojuist is mijn vermoeden bevestigd dat ik zwanger ben!:D  Ik kan het nog maar amper geloven…maar ben onwijs blij! Hierbij sluit ik me dus graag bij jullie op het forum aan. Ik zal gelijk ff het lijstje bijwerken.

vitanova79
    Bijdrager
    #4509075 Quote

1 januari- Myfteria – 1e kindje – 27 jaar – 1e echo 2 juni – geslacht onbekend

5 januari – Janice – 3e kindje – 28 jaar – 1e echo 28 mei – geslacht onbekend

20 januari – Bosbesje – 1e kindje – 26 jaar – 1e echo 17 juni – geslacht onbekend

20 januari – Linda – 4e kindje – 34 jaar – 1e echo 26 mei – geslacht nog onbekend

1 februari – VitaNova – 1e kindje – 34 jaar – 1e echo: ??  – geslacht onbekend

vitanova79
    Bijdrager
    #4509076 Quote

enne…gefeliciteerd allemaal en een voorspoedige zwangerschap gewenst!!!;-)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct