Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie verteld?

• Auteur

ja een mooie moment is dat krijg jij hartje te zien met een echo of zonder ik krijg het zonder echo te horen wel minder 

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509432 Quote

wij hebben het hartje met 9 weken zien kloppen. Maar nog niet gehoord. Volgens mij kun je het hartje pas vanaf 12weken horen had ik gelezen ergens.
    maar er wordt volgens mij niet elke keer een echo gemaakt.. al zou ik dat wel leuk vinden hihi

#4509433 Quote

nee inderdaad hartje heb ik wel gezien maar ik bedoelde eingelijk of jij afspraak heb om het hartje met echo te horen sorry verkeerd geschreven :p

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509434 Quote

We hebben met 11weken weer een echo, op 1juli, dan kijkt ze of de uitgerekende datum nog klopt, meet ze het kleintje weer op.
    maar voor het hartje staat nog geen afspraak. Misschien kan ze met de echo al wat horen 😀

#4509435 Quote

oowja vandaar dat je echo krijgt bij mij met mijn 10weken en 5dagen was mijn laatste echo nu tot 20ste en het was 1januari uitgerekend  en kreeg de hartje niet te horen omdat er veel ruis kon zijn  dus wou het niet nu 11juli dus:D voor hartje horen

Bosbesje
    Bijdrager
    #4509436 Quote

Ooh vandaar 🙂
    Spannend hoor, jammer dat het zo lang wachten is elke keer hè. Ik heb zo’n af tel kalender op mijn telefoon staan haha, tot elke nieuwe afspraak

#4509437 Quote

inderdaad heb ik ook en 11juli hoor ik wanneer ik 20 echo mag doen

#4509440 Quote

Leuk om te lezen hoe het gaat. Misselijk ben ik gelukkig niet meer maar wel echt extreem moe. Kan maar weinig doen zonder uitgeput te zijn daarna.

Ook wij krijgen alleen nog een 20 weken echo. Moeten we nog een afspraak voor maken. 4juli weer verloskundige en dan als het goed is voor het eerst het hartje horen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct