Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mama 3007

• Auteur

Dag mama 3007,

Hoe is het met je???

Is je bevalling goed gegaan?? En hoe is het met je dochtertje en de boys?? Ben zooo benieuwd!!

Ik heb sinds ik mijn bevallingsverhaal hier heb gepost ergens half oktober niets meer gelezen op het forum, was zo druk met mijn gezinnetje en zat heerlijk in mijn cocon 🙂

Maar heb me wel vaak afgevraagd hoe het met iedereen en met name jou zou gaan maar de daad bij het woord voegen kwam er niet van… Inmiddels ben ik twee weken geleden weer begonnen met werken en dus af en toe een fractie tijd voor mezelf om even te surfen, zo kwam ik weer op dit forum terecht.

Hier gaat het goed! Ik geniet erg van onze drie kinderen en vind het heerlijk om weer zo’n kleintje te hebben 🙂 Ze is ook een vrolijke makkelijke baby, zo gezellig! Helaas dus nu weer aan het werk, mis het echt om thuis bij mijn meisje te zijn…

Het gaat gelukkig best goed op de creche, maar de kleine dame mist mij ook: ze dronk nl prima gekolfde melk uit de fles bij papa, oma en oppas als ik eens een paar uurtjes weg was, maar sinds ze is gaan wennen bij het kdv weigert ze de fles compleet!! Ook bij papa, oma en oppas! Ze is helemaal in verzet gekomen sinds ik weer werk en wil alleen nog maar de borst 🙁 Gelukkig werk ik vijf minuten van de creche af dus fiets in mijn lunchpauze daarheen om te voeden. En verder kan ze natuurlijk fruit/broodkorstje/soepstengel etc. eten en beetje water uit zo’n Difraxbekertje dirnken dus dan komt ze dag wel door. Kleine boef he?!

Hoop echt dat het bij jou ook goed gaat en zou het leuk vinden van je te horen!

Groetjes mamainzuid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct