Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

net gestopt met anti conceptie na 12 jaar.. vragen!

• Auteur
  • NoraMae
    Bijdrager
    #4509506 Quote

Wanneer heb je hem gevoeld? Kun je al een beetje inschatten wanneer je nod is. Ennuh, alles kan! Bij Assiej ook de eerste keer raak!

sollune
    Bijdrager
    #4509508 Quote

Ja ik lees het ongelooflijk! Ik heb m gister heel heftig gevoeld..

NoraMae
    Bijdrager
    #4509509 Quote

Wel zo’n 2 weken na het stoppen met de pil geloof ik hè? Als je menstruatie nou ook zo mooi op tijd is. Dan zou je nod over 2 weken zijn?

sollune
    Bijdrager
    #4509510 Quote

Ja klopt twee weken na het stoppen, twee weken geleden begon op maandag mn menstruatie. Dus als t goed is en op tijd zou t weer maandag over twee weken zijn..?

NoraMae
    Bijdrager
    #4509513 Quote

Ja zoiets wel denk Ik. Mijn cyclus is meestal 27 tot 29 dagen. Spannend!!!! Zetten we je nod op 10 juli. Hihi

#4509514 Quote

Klopt als regelmatige cyclus hebt.
    Ik heb de innesteling gevoeld, lijkt op wat jij beschrijft. Spannend 😉

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

sollune
    Bijdrager
    #4509516 Quote

Haha krijg kriebels van jullie! 🙂
    Heb je dat gevoeld ja? Ik voel vandaag nog wat steekjes maar dan niet links of rechts maar beetje onder in het midden. We hebben om de dag sex gehad afgelopen week haha, wie weet 😉

NoraMae
    Bijdrager
    #4509518 Quote

Haha sollune vrouw naar mijn hart!!! Ik word soms een beetje kriebelig van de term ‘klussen’, dus ik moet nu erg lachen omdat jij gewoon lekker zegt ‘sex’!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct