Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager

Hallo dames onder andere supertje, RJAMM, Mism, tuinier, sollune, prinses, sunshine en volgens mij vergeet ik er een paar XD

Het verzoek om de nod topic echt voor de nod te houden heb ik gehonoreerd 🙂
    Vandaar deze Kletstopic voor de meiden waar ik gezellig mee aan het kletsen was daar 🙂

Hoe gaat het met de zenuwen van het wachten??!
    En heeft er nog iemand leuke tips om het zo plezant mogelijk te maken??

Ben benieuwd naar jullie verhalen en wie jullie zijn etc…
    Sommige mensen ken ik enigszins maar nog niet allemaal…

Ik ben Annemarie, 33 jaar en getrouwd sinds afgelopen oktober.. Ik ben moeder van een prachtige dochter Jill van 7 jaar… Jill is van mijn ex vriend… Mijn man en ik wonen sinds twee jaar samen in Valkenswaard en ik ben een opleiding aan het volgen voor verzorgende IG…
    Volgend jaar juni ben ik afgestudeerd 🙂

We zijn nu al ruim 4,5 jaar bezig voor een tweede… Ik heb PCOS dus het probleem ligt bij mij…

Leuk als jullie hier komen kleppen ik zie jullie verhalen vanzelf!

🙂 🙂

NoraMae
    Bijdrager
    #5669039 Quote

Hallo allemaal, hoe is het met iedereen? @koekie85 , als het goed is ben je inmiddels bevallen en ik ben benieuwd of je een zoon of dochter hebt gekregen. En ook ben ik benieuwd naar de naam!

koekie85
    Bijdrager
    #5656847 Quote

Hoi dames,

dat is al weer een tijdje geleden dat ik op het forum geweest ben. Hoe is het met iedereen? Ik zit nu in mijn 30e week alweer van me zwangerschap ben aan het aftellen naar de vakantie en dan meteen mijn verlof , 30 september ben ik uitgerekend we weten nog niet wat we krijgen.

Nu zit ik even met een dilemma vrijdag is mijn beste vriendin bevallen van een meisje met de naam (Maud) die wij eigenlijk voor een meisje vast hadden staan. Nu moeten we opzoek naar een nieuwe naam maar vinden dit erg moeilijk daarom mijn bericht misschien weten jullie iets leuks ? We willen een stoere,korte Nederlandse meisjesnaam die niet in de 10 staat zoals bijvoorbeeld Tess. Vind ik wel een leuke naam maar te bekend. Het kan overigens ook nog een jongen worden maar moeten natuurlijk wel een meisjesnaam hebben.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

xx

Lizzje
    Bijdrager
    #5602175 Quote

Hee eindelijk een leuk forum gevonden. Leuk!

Hallo allemaal,
    Ik ben Lincey, 30 jaar en moeder van drie prachtige dochters (7, 6 en 4).
    Ons gezin is compleet, dachten we. Tot ik 3 weken geleden de pil 2 dagen te laat had ingenomen waardoor de kans dus bestond dat ik zwanger was (door dit vermoeden uiteraard direct gestopt met de pil in overleg met de doktersassistente). Toen niet niet zo bleek te zijn waren we tot onze verbazing toch wel erg teleurgesteld!
    Onze wens voor een 4e kindje is groter dan we dachten dus besloten om helemaal niet meer aan de pil te beginnen. Ik ben erg benieuwd hoe snel ik zwanger zal raken. Bij onze drie dochters was het iedere keer meteen raak. Ik ben nu wel een paar jaartjes ouder natuurlijk en moet er rekening mee houden dat het niet altijd even makkelijk gaat..

Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen, jullie verhalen en ervaringen te horen en deze te delen.

Lieve groetjes, Lintje

annemarie35
    Bijdrager
    #4516631 Quote

Aahh balen @cilliex!
    En je vriendje begrijpt het vast wel 🙂
    logisch dat je sago bent het is ook iedere keer een teleurstelling zeker als je steeds overtijd bent 🙁

Oeww @sollune 40 weken al! wat is het hard gegaan! Nou lekker wachten op jullie meisje als ze er eenmaal is lijkt het alsof ze er altijd geweest is 🙂

Ik ga Dani in bedje leggen die heeft net haar flesje op mijn zusje komt vandaag die mag ik knippen en kleuren gezelliggg 🙂

Liefsss

sollune
    Bijdrager
    #4516628 Quote

Shivvan fijn dat je er zelf positief instaat. Ik weet alleen niet of het aan de pil ligt. Ik heb m ook 12 jaar gebruikt en had direct een cyclus van 28 dagen. Denk dat het hele menstruatie gebeuren bij iedereen anders is. Maar houd vooral dat positieve gevoel vast! 🙂

aahh cilliex dan heb je toch een hele lieve vriend hè als ie zo met je nukken omgaat 😉 nee komt goed. Maar snap je teleurstelling natuurlijk..

Ik klets hier niet meer zo heel veel haha maar probeer toch af en toe even mee te lezen!
    Ben aan het wachten tot ons meisje komt 🙂 ben 40 weken dus ben heel benieuwd! : )

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

cilliex
    Bijdrager
    #4516613 Quote

Ahh sorry meiden dacht dat ik al gereageerd had. Soms doet die site zo stom.

Ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden.. wel fijn dat we weten waar we aan toe zijn, maar was toch wel teleurgesteld.
    Had toevallig afgelopen cyclus tarwekiemolie gebruikt.. doen we dus ook niet meer!!
    Aankomende maand laat ik t ook lekker voor wat t is. Gewoon wanneer we zin hebben en niet omdat het moet!

Jeetje wat een enorm lange cyclus Shivan, hoop voor je dat het deze maand weer een beetje normaal is.
    Vond dit van mezelf al veel te lang.

Fijn dat alles goed gaat Annemarie!!
    Met je litteken ook alles goed?
    Niet heel veel last meer ervan?

Idd deze week word t heerlijk weer!
    Hou dr van. Vandaag ook heerlijk in de tuin gezeten.
    Hier gaat verder wel alles goed, hoop wel dat ik het een beetje los kan laten. Merk dat ik zo sacherijnig word als ik ongesteld ben. Bah dat me vriend nog bij me is.. haha t is een wonder!!

Fijne avond meiden!
    Liefs Xxx

shivvan
    Bijdrager
    #4516611 Quote

Hoi Annemarie,

Nee nog nooit naar laten kijken, is mijn 4e menstruatie na stoppen pil, heb 12 jaar pil gebruikt, dus laat nog heel ff rustig afwachten. Ben pas begin oktober gestopt met pil, dus 4 menstruaties in een half jaar is nog niet eens heel verkeerd dacht ik?

Wat fijn dat Dani t z o goed doet 🙂 Hopelijk heeft ze niet teveel rotdagen 😉 is t voor jullie ook nog te doen 😛

Ook wel benieuwd naar Cilliex haar evt nieuwe test 😉

Liefs

annemarie35
    Bijdrager
    #4516607 Quote

Hey shivvan!

Jezus wat een lange cyclus?? Heb je daar ooit naar laten kijken toevallig? Het lijkt verdomde veel op mijn cyclussen door pcos ontstaan die namelijk…
    Dan hebben ovulatietesten idd geen enkele zin dan is het zonde van je centen zelfs die goedkope vd action is dan zonde!

@cilliex ik las ergens anders dat je nu al 11 dagen overtijd bent?? Je ging weer opnieuw testen nu toch?? Ik hoop echt dat je toch een positieve test hebt want Tjongejonge wat een toestand…

Hier gaat alles goed! Dani doet het allemaal prima en heeft net als ieder mens op de aardbol rotdaagjes ertussen zitten waar dan vaak krampjes aan bod komen of gewoon ff lekker huilen omdat ze dat willen…geeft niets vandaag is ze voorbeeldig namelijk!
    Ze eet en slaapt vandaag veel dus primaaa!
    Mooi weer deze week ladies lekker genieten en ik hoop snel wat te horen van jullie 😉

Liefsss

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct