Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • sollune
    Bijdrager
    #4515063 Quote

Vitanova mooi gezegd.. vind je t spannend ja de 20 weken echo? Bij mij kwam dat op de dag zelf ineens.. maar.. jij ook alweer bijna 20 weken wat gaat t dan toch hard hè. . Hoe gaat t verder?

Oh shivvan ook balen voor jou zeg..

Koekie hoe gaat het?

annemarie35
    Bijdrager
    #4515071 Quote

Ik had ff je mooie berichtje gemist vitanova! Ik voel me wat dat betreft ook dankbaar…in december was ik al 6 mnd zwanger en was het 1 jr geleden dat ik de miskraam kreeg…zelfde verhaal eigenlijk en niet bj stil gestaan…thanks voor je mooie gedachte!

Xxx

koekie85
    Bijdrager
    #4515074 Quote

@ sollune alles goed hier als het goed is ben ik woensdag 6 weken moet zeggen dat veel beroerder en sneller moe ben dan de vorige keer. Sinds vandaag als ik op mijn borsten druk voelen se een beetje gevoelig.

De onzekerheid blijft nog wel tot we het hartje gehoord/gezien hebben dat gaat nog niet echt uit mijn hoofd na mijn miskraam. Hoop dat het deze keer goed gaat.

koekie85
    Bijdrager
    #4515130 Quote

Vandaag gebeld met de vk , volgende week woensdag heb ik mijn eerste echo volgens haar was ik vandaag 6 weken 2 dagen zwanger. Ik vroeg aan haar of het wel al zichtbaar was het hartje volgende week en dat was het volgens haar. Ik vind het echt enorm spannend en kan niet wachten tot het zover is maar eerst deze week doorkomen zonder dat ik bloed verlies. Nog steeds wel onzeker al voelen me borsten behoorlijk gevoelig als ik er op druk sinds 2 dagen dus kwaaltjes komen er nu ook bij, dus hoop dat dit een goed teken is.

annemarie35
    Bijdrager
    #4515132 Quote

@koekie85
    Wat fijn dat je volgende week je eerste echo hebt! Probeer lekker te genieten en ik ga voor je duimen dat je een mooi hartje gaat zien.
    Je zult ervaren dat er dan een stukje stress verdwijnt en dat alles een soort van ‘echter’ wordt 🙂
    Meid ik ben superblij voor je!

Liefsss

koekie85
    Bijdrager
    #4515136 Quote

Ja ben ook erg blij en ook vind ik het erg spannend ! Ja als ik het hartje gehoord heb geeft dat wel rust dan zijn we al verder als ze gekomen zijn de vorige keer. Moet veel werken dus heb afleiding.

Hoe is het met jou annemarie ?
    Xx

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

annemarie35
    Bijdrager
    #4515137 Quote

Hier gaat het best goed 🙂
    Ik heb vandaag samen met mijn man het hele huis schoongemaakt (nesteldrang 2.0) ik kom net van buiten ik moest toch nog even de ramen zemen muahahaha
    Gisteren heb ik mijn laatste schoolopdracht afgetypt en ingeleverd bij mijn praktijkopleider…
    Waarschijnlijk moet ik dan nog wat dingen aanpassen en daarna kan ik hem inleveren op school 🙂

Dus een hoop stress minder nu en afwachten ook tot volgende week woensdag hihi
    De kleine kan in ieder geval komen! Haar ‘nestje’ is klaar en schoon.

Fijn he werk als afleiding? Dat mis ik wel soms nu…hoewel ik fysiek gezien nog veel pijn in de bekkenbodem heb en rug kan ik toch nog wel genieten 🙂

Xxxx

koekie85
    Bijdrager
    #4515139 Quote

Oh dat klinkt goed alles lekker schoon ! Fijn dat je ook bijna klaar bent met school dat geeft ook een hoop rust natuurlijk.

Ja afleiding idd wel fijn hoop echt dat het deze keer goed gaat pff echt zo zenuwslopend maar komt goed !

Xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct