Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • vitanova79
    Bijdrager
    #4515140 Quote

He meiden:)

Sollune dankjewel ook nog voor jou berichtje. Hier gaet het goed. Heb echt were veel meer energie en ja het gaat nu hard: mijn buik plopt er ineens uit hahaha!!!

Wow Annemarie wat ben jij goed bezig geweest zeg! En dat ondanks je fysieke manco’s, CHAPEAU!!!  ;-))

Het is ook gewoon heel spannend koekie, helemaal als je al een keer een miskraam hebt gehad maar t gaat echt veel vaker wel goed dan niet dus keep up de good vibe!

Shivann: jammer maar inderdaad: nwe ronde nwe kansen!!!

@hier:
    Na al dat lange wachten eind van de middag de 20weken echo gehad. Alles zag er gelukkig goed uit!!! De kleine was wel wat aandachtsschuw maar had toch ook weer niet zo veel schaamte dat het niet liet zien wat er tussen de beentjes zit….We krijgen een meisje!!! jee nu kan ik helemaal los met shoppen hahaha:-D

koekie85
    Bijdrager
    #4515141 Quote

Daar heb je gelijk in vitanova ik houd goede hoop! Ik zei net nog tegen mijn vriend waarom zou het bij alle zwangere om ons heen wel goed gaan en bij ons niet wij hebben het ook verdient.

Gefeliciteerd wat leuk dat jullie een meisje krijgen 🙂

sollune
    Bijdrager
    #4515143 Quote

Oh fijn koekie. Snap dat je uitkijkt naar de echo hoor !
    En vitanova super leuk jij ook een meid! Shopgevaarrr. Fijn dat de echo goed was 😀

shivvan
    Bijdrager
    #4515144 Quote

Van harte gefeliciteerd Vitanova 🙂 wel voorzichtig met de portemonnee he 😉

En koekie, natuurlijk is het jullie ook gegund, hopelijk blijft het goed gaan!

@ hier: ben donderdag ongesteld geworden, vandaag (hopelijk) eindelijk de laatste dag, althans daar lijkt het op. Dat is uiteindelijk langer geweest dan ik gewend ben zeg maar. Kennelijk speelt mijn lijf nog steeds spelletjes met me haha. Ach ik zie wel, hopelijk blijft mijn cyclus nu redelijk stabiel.

Dames lekker genieten van de zwangerschap, degeen die nog niet zwanger zijn, t komt met ons allemaal vanzelf goed 😉

koekie85
    Bijdrager
    #4515259 Quote

Hoi dames hoe is het met jullie ?
    Hier alles goed , erg zenuwachtig woensdag eerste echo hopelijk zien we een kloppend hartje,vandaag als het goed is mijn 8e week ingegaan( weet niet helemaal zeker door mijn onregelmatige cyclus). Afgelopen zaterdag was de dag van de miskraam vorige keer zenuwslopende dag geweest maar geen drupje bloed verloren tot nu toe 🙂

Xx

annemarie35
    Bijdrager
    #4515261 Quote

Heyy koekie85!!

Ahh spannend man! Ik hoop op goed nieuws voor je maar daar maak ik me eigenlijk niet druk om 🙂
    Hoelaat mag jij woensdag? Ik om 14.40 uur.
    Heb afgelopen donderdag en vrijdag alweer in het ziekenhuis gelegen voor onderzoeken…dus het is hier af en toe spannend..woensdag hoor ik dus als het goed is of ik met 37 weken ingeleid ga worden.

Maar het kan ook vrijdag zijn dat ik dat hoor.
    Komt helemaal goed jow!

Liefss xxx

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

koekie85
    Bijdrager
    #4515264 Quote

Ja ik hoop het ook , ik heb woensdag ook 14.40 uur een afspraak haha dat is toevallig.

Dat zijn inderdaad spannende tijden voor jou dan , hoeveel weken ben je nu ?

Xx

annemarie35
    Bijdrager
    #4515265 Quote

Oww cool! Haha idd toevallig ik zeg maar zo dat brengt vast geluk hahahah
    Ik ben donderdag weer 36 weken, dus nu 35+4…
    Het is zeker spannend, maar ik ben ook echt een schijterd voor die bevalling jow…
    Ze moet eruit dat snap ik alleen is het gewoon de vraag hoe hahaha
    Eerste keer wel weeeen gehad maar tot 4 cm en die deden al zeer omdat ik werd ingeleid en daarna een keizersnede… en zoals het nu ernaar uitziet gaan we echt volledig natuurlijk bevallen…

Ach jaaaa hahaha

Xxxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct