Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    #4515936 Quote

Dank je wel voor de jullie medeleven dames 🙂
    @ ukkepuk jeetje wat een toestand jow pff heel veel sterkte!

@shivan wat balen meisje: -(
    Blijf positief!!

Liefsss

@cilliex zet hem op he zou leuk zijn als je nu aantelt 🙂

shivvan
    Bijdrager
    #4515958 Quote

thnx meiden, t leven gaat gelukkig door, daar trek ik mij ook weer aan op, maar op t moment dat mn cliënten (pg ouderenzorg) beginnen over of ik ook al kindjes heb wordt t me soms wat veel, ik probeer daar luchtig mee om te gaan. Helaas lukt me dit niet altijd zoals ik wil. Maar leg dat maar eens uit he 😛

@ ukkepuk: jemig wat een toestand meid, t zit jou ook niet echt mee he 🙁 hopelijk komt alles snel goed!

wonderbaby2016
    Bijdrager
    #4515962 Quote

Soms heb je even de pech dat er van alles op je pad komt.. dan genieten we maar van het mooie weer;) haha onze dochter wordt a.s. maandag opgenomen in Groningen en dinsdag geopereerd. Zelf ben ik er erg rustig onder en juist blij/opgelucht. Onze dochter had met een half jaar een hartruisje, niets ernstigs.. kinderarts gaf aan dat we niet terug hoefden te komen. Vorig jaar met de huisarts is de boel aan het rollen gekomen en onlangs is haar HB waarde geprikt. Toen gaf de andere huisarts aan dat ze terug had moeten komen op controle toen ze 10 maanden was…
    dat is dus niet gebeurd en we hebben nooit een oproep gehad.. het is voor mij een opluchting dat ze er nu naar kijken en blijkt voor haar helaas niet onschuldig. zou er niets aangedaan worden dan is ze over 20 jaar beperkt met inspanning leveren;)

Shivvan dat is lastig inderdaad. werk je veel uren ? haha ik werk ook op de PG en uitleggen is een bijzonder verhaal:P

hoe is het met de dames?

shivvan
    Bijdrager
    #4515968 Quote

@ ukkepuk: Wat is veel… ik werk momenteel 20 uur, dus dat is gemiddeld 3 of 4 dagen in de week. Uitleggen is iets zeer bijzonders ja. Voor die mensen was het ‘normaal’ dat je als getrouwde vrouw van 28 toch al zeker 2 of soms al 3 kinders had!
    Hopelijk gaat alles goed met je dochter komende dinsdag, ik ben blij voor je dat je er zo kalm mee om kunt gaan. Heel veel succes de komende week, en natuurlijk ook met het herstel van je dochter.

Wat zijn de andere dames stil?

sollune
    Bijdrager
    #4515996 Quote

So ik heb echt heel lang niet gereageerd haha.
    Ik was enorm aan het aftellen naar m’n verlof..
    Puf vinden om te gaan werken (reizen met ov werd er niet makkelijker op), werken, en weer naar huis om op tijd naar bed te gaan.
    Maar kheb t volgehouden en heb sinds deze week officieel verlof! Heerlijk om t werk even te laten en me helemaal te concentreren op thuis en mezelf..
    Voel me geestelijk meteen alweer beter en kan ook weer wat meer hebben van anderen haha 😉
    As zondag alweer 36 weken.

Afgelopen zaterdag meteen een babyshower gehad haha was super lief.

Hoe is t hier verder met iedereen?
    Rjamm en Vitanova jullie kletsen vast veel op n ander topic maar ik denk nog wel aan jullie 🙂

Koekie hoe gaat t?
    Ukkepuk proficiat hoor en succes met je situatie 🙂

Shivvan gaat t beter met je cyclus?
    En Cilliex hoe voel jij je?

Groetjes ladies!

koekie85
    Bijdrager
    #4516009 Quote

Hoi meiden , ik ben ook even een tijdje weggeweest , op mijn telefoon lees ik wel mee maar reacties achterlaten lukt niet echt ! Werkt de site niet mee !
    Annemarie : vervelend dat je nog zo veel last hebt van je wond , maar super dat je lekker aan het genieten bent met de kleine meid.
    Shivvan : spannend , hopelijk heb je nog wel een positieve test in handen anders hopen dat je snel ongesteld word en er weer voor kunt gaan 🙂
    Ukkepuk : sterkte met je dochter de komende tijd en goed van jullie dat jullie nog vechten voor elkaar.
    Sollune : fijn dat je met zwangerschapsverlof bent dus de laatste loodjes zijn aangebroken nog maar ff lekker genieten.

Hier alles goed tot nu toe nog steeds ontzettend moe lig elke avond op tijd in bed en probeer zo min mogelijk te plannen na het werk. Vorige week ook veel duizelig geweest dat is gelukkig nu voorbij. Ik heb ook ontzettend veel honger steeds hadden jullie dat ook ? Dinsdag hebben we de 12 weken echo en daarna ga ik het ook op het werk vertellen en degene die het nog niet weten.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

sollune
    Bijdrager
    #4516011 Quote

Fijn de 12 weken echo zo dichtbij nu koekie.
    Zo fijn om t dan aan nog meer anderen te kunnen vertellen 🙂
    Ik was in t begin ook heel moe en duizelig. Of ik veel honger had weet ik niet meer zo goed ik heb tot week 17 overgegeven dus dat had de overhand haha.. alleen wel dus vermoeid. Maar komt goed allemaal ; )
    Fijn weekend!

NoraMae
    Bijdrager
    #4516012 Quote

Hoi koekie ik had ook enorm veel honger mijn vriendinnen stonden ervan te kijken dat ik als ik bij ze op visite was ineens om iets te eten durfde te vragen hahaha! 2e trimester werd dat Veel minder en nu heb ik vooral ’s avonds echt trek! Veel plezier alvast bij de 12 weken echo!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct