Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • koekie85
    Bijdrager
    #4516018 Quote

Ja ik ben wel blij als het dinsdag is dat geeft een hoop rust. Ja duizelig en moe heb ik ook echt lijkt sinds gister minder te worden maar heb het wel eens eerder gedacht.
    Ja nonna ik heb dat ook steeds maar honger geef er niet de hele tijd aan toe anders blijf ik eten haha
    Wanneer kwam bij jullie een buikje?

sollune
    Bijdrager
    #4516020 Quote

Dat buikje heeft bij mij lang op zich laten wachten. Bij week 17/18 was m’n onderbuik n beetje naar voren maar je kon toen echt niet zien dat ik zwanger was. Bij week 20 begon de rest van m’n buik n beetje mee te doen. Maar bij week 24 zag je wel echt n zwangerschapsbuikJE haha.

koekie85
    Bijdrager
    #4516026 Quote

Oke dan heb ik nog even 😉
    Ik heb wel veel last van opgezetten darmen vaak. Ik heb wel het idee dat de knoop van mijn broek wat strakker begint te zitten maar pas de broeken nog steeds. Dus zwangerschapsbroek hoeft nu nog niet haha misschien binnenkort.

annemarie35
    Bijdrager
    #4516033 Quote

Ik kon al heel snel mijn eigen kleding niet meer aan bij Jill en bij Dani ging het relaxter, maar merkte dat ook binnen die 8 a 10 weken ik echt zwangerschapstreggings wilde dragen 🙂
    Honger had ik helemaal niet de eerste 3-4 mnd was ik vaak wat misselijk en gewoon heel snel vol met eten…
    Pas op het laatst had ik eet (vr)eetbuien

@shivan hoe staat het ermee nu??
    @ukkepuk succes met je situatie ook betreft je dochter!
    Wel even een tip voor kindjes bij elkaar blijven zou ik niet doen meisje jij moet ook gelukkig zijn dan zijn de kindjes het ook…ik heb nooit spijt gehad dat ik niet terug naar mijn ex gegaan ben…ik heb nu het leven waar ik op had gehoopt 🙂
    Jill noemt zelfs mijn man soms papa, teken daar hij het rete goed doet.

Gewoon goed bedoeld he dit geen oordeel je maakt uiteraard je eigen keuzes 🙂

Liefss

koekie85
    Bijdrager
    #4516055 Quote

Hier begint het honger gevoel minder te worden heb s nachts geen honger meer , eerst werd ik dan wakker van de honger en werd er dan ook beetje misselijk van.
    Sommige broeken zitten echt niet meer fijn nu maar vind het nog te vroeg voor zwangerschapskleding dus wacht nog even.

Shivan hoe is het met jou ? Al goed nieuws ?

sollune
    Bijdrager
    #4516056 Quote

Ik heb hele fijne broeken bij miss etam gehaald met zo’n band. Die kun je best wel al kopen. Broeken zaten ondanks dat m’n buik laat kwam al snel veel fijner en die heb ik nu nog aan. Kun je gewoon in je eigen maat kopen maar de knoop zit zeg maar heel laag. Heel fijn!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

koekie85
    Bijdrager
    #4516076 Quote

Dankjewel sollune voor je tip ! Ik ga volgende week denk ik eens kijken sowieso voor een andere bh.

sollune
    Bijdrager
    #4516079 Quote

Haha, ja dat is ook zéker wel fijner ; )

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct