Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • sollune
    Bijdrager
    #4509784 Quote

Haha hier nog 1, werk ook met kids! 😉

tuinier
    Bijdrager
    #4509782 Quote

Wat leuk om zo iets meer te weten over de namen die ik heel vaak voorbij heb zien komen 🙂 Wat veel onderwijs- en peuterspeelzaalmensen, leuk! 🙂 

RJAMM
    Bijdrager
    #4509779 Quote

Hallo allemaal,
    Ik ben RJAMM of te wel Renate. Ik ben de oudste van het stel zo te lezen. Ik ben 38 jaar. Heb mijn man, niet getrouwd overigens, 2,5 jaar geleden ontmoet. We wonen zaterdag 1 jaar samen.
    Ik heb twee banen. Een bij buitenschoolse opvang, drie middagen in de week.
    Andere baan als directrice bij peuterspeelzaal vier ochtenden in de week. Allemaal in hetzelfde dorp.
    Erg druk en sinds mijn mannetje ken pas tijd voor andere dingen dan werk. De ware liefde.

Soms een echte nachtbrakerij als ik niet kan slapen.
    Sorry Annemarie hoop niet dat je wakker wordt van nieuw bericht binnen. Wel top idee van je om dit te beginnen. Fijn meer te lezen over elkaar.
    Ik koop ook wel eens biologisch. Mijn schoonouders eten alles biologisch. Doe ik dan ook mee, grapje.

MissM
    Bijdrager
    #4509776 Quote

Zo ik heb wat gemist zie ik…
    Leuke berichten en die pure chocola is zooooo lekker. Ik koop ook vaak die va. Fairtrade 78% ofzo mjam.
    Ik ben dus missm en ben net geen 30 😉 heb een kindje van 3 jaar en eigenlijk net bezig voor nummer 2. Manlief wilde eerst geen tweede en toen pas als we zekerheid hadden met m’n werk (contract zou Miss aflopen in dec) en die zekerheid hebben we nu nene haha
    Mijn cyclus is een zooitje geweest maar nu al 2 x 34/35 dagen dus pas 12 juli m’n nod. Vandaag heel de dag al last van m’n buik en weeïg gevoel in m’n bekken (normaal een menstruatie klacht) hopelijk is het of snel over of een goed teken.
    M’n eerste zwangerschap was ik gezegend met een snelle bevruchting na 3 menstruaties maar dat biedt helaas geen garantie.

Ik eet ook graag gezond maar let nog niet echt op E-nummers etc. Ben sinds sept vorig jaar begonnen met een gezondere eet stijl en tot nu toe bijna 10 kilo kwijt.

Fijne av allemaal! Ik ga zo slapen ben weer lekker moe deE dagen.

NoraMae
    Bijdrager
    #4509768 Quote

Hier meer mensen last van dat ze geen berichten kunnen plaatsen? Via de pc lukt het dus wel… Maar dat is gewoon niet zo handig als met de telefoon.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509755 Quote

@supertje
    Ja hij loopt idd over 😛
    Vind ik best gezellig, maar natuurlijk is dat apart als je al ff hier zit je jezelf nog voor moet stellen hihi
    Toch bedankt voor het bericht!

@bo 1981

Gezellig!
    Welkom en wat leuk weer zijn even oud haha 😛
    Ook jij succes!!

Liefs

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

BO 1981
    Bijdrager
    #4509754 Quote

Ik ben nog maar heel kort op dit forum, maar hoop dat ik gezellig mee mag kletsen. Ik ben dus Berna, 33 jaar. Nu 4 jaar getrouwd (10 jaar samen) en vorig jaar op de laatste koninginnedag is onze dochter geboren.

Ik werk in het basisonderwijs, groep 1/2. Vorige maand dus gestopt met de pil en dus nu is de eerste ronde van start gegaan 😉

supertje
    Bijdrager
    #4509732 Quote

Thnx annemarie. Mijn mailbox is een stuk stiller nu hihihihi. De jouwe loopt waarschijnlijk nu over. Voelt een beetje vreemd om me voor te stellen op een forum waar ik nu toch al zo’n 4,5 jaar rond zweef. Hahahah.

Ik ben dus supertje. Getrouwd en moedervan 2 jongens van 3 en 2 jaar oud. Gezegend met pcos en op dit moment in afwachting van een kijkoperatie die maandag zal plaatsvinden. Deze ronde heb ik me bewust wat afzijdig gehouden omdat ik toch niet zwanger mocht worden. Ons eerste kindje heeft bijna 2 jaar op zich laten wachten, de tweede volgde met slechts 1 hormoonkuur. Er zit 14 maanden tussen. 5 maanden na de geboorte van de 2e zijn we weer anticonceptieloos en sinds mei vorig jaar weer met hormonen bezig.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct