Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • vitanova79
    Bijdrager
    #4516316 Quote

Ik stuur je ff een pb, @nonna1988!!

annemarie35
    Bijdrager
    #4516438 Quote

Hello dames

Zijn er al nieuwe zwangeren??
    Ik hoop het wel!
    Goed je best doen dit weekend haha pasen is er niet voor niets XD
    Hier gaat alles goed! Dani is 5 weken alweer en heeft vanacht doorgeslapen 🙂
    Ze woog afgelopen donderdag 5530 gr en is 56,7 cm lang en kerngezond.

We zijn er wel over uit dat we absoluut gaan voor een derde kindje nu moet ik nog 5 mnd wachten met zwanger worden maar dan hoop ik weer steun te krijgen van geweldige dames 🙂

Tot horens!

Uk hoop dat alles lekker verloopt betreft je zwangerschap 🙂

cilliex
    Bijdrager
    #4516442 Quote

Hee Annemarie!

Fijn dat alles goed gaat met jullie!!
    Hier gaat het ook goed, 3 dagen overtijd.. maar durf niet te testen.
    Haha bange poeperd. Ga er morgen denk toch maar een test je tegen aan gooien.

Leuk dat jullie voor een 3e kindje willen gaan!!
    Weer zo’n klein hummeltje. Hoop dat het dan niet zo lang duurt voordat je zwanger bent!

Xx

annemarie35
    Bijdrager
    #4516444 Quote

@cilliex
    Heyyy! Leuk dat je reageerd 🙂
    Ahhh spannendddd!
    Was jij nou al eens eerder overtijd geweest?
    Niet zo bang zijn gewoon doen wat heb je te verliezen!?! Niets alleen maar vreugde als het zo blijkt te zijn met pasen nog wel hihi
    We zijn nu onderweg naar een kinderverjaardag, daarna mijn opa in Dordrecht even bezoeken en dan naar mama en papa in Zwijndrecht om vervolgens vanaf hun door te rijden naar het familie etentje in Brabant 🙂

Jij nog plannen??

Liefss

cilliex
    Bijdrager
    #4516448 Quote

Jaa dat was 2 dagen toen idd.
    Heb nu de laatste maanden een cyclus van 31 dagen. En nu dus langer.
    Heb idd niets te verliezen, maar toch dan weer die teleurstelling. Heb dan gewoon liever dat ik ongesteld word als het niet zo mag zijn maar goed we zullen het zien morgen!

Hee Zwijndrecht dat is vlakbij mij! Gezellig lekker druk in de weer! Ga je nog wat leuks doen met Pasen of gewoon heerlijk met je gezinnetje samen genieten?

Ik heb net gewerkt, ga zo even opruimen en dan met de beentjes omhoog ben moe.
    Vanavond lekker niks, bankhangen met vriendlief. Morgen paaseieren verstoppen voor mn dochter, smiddags een verjaardag en savonds gezellig gourmetten met zn 3tjes! En maandag gaan we op stap met mn schoonzus en zwager.

Liefs xx

annemarie35
    Bijdrager
    #4516457 Quote

Ja zie je! Ik Wist dat nog van je cyclus toen…
    Ik ben inmiddels weer bijna thuis…we hadden een familieetentje…
    Morgen met zijn viertjes pyamdag en paasontbijt en diner! Maandag naar mijn schoonouders gourmetten.
    Oewww vind het echt spannend meid ik hoop dat je een dikke positieve test in je handen mag hebben!!!

Zwijndrecht ben ik geboren en getogen en mijn ouders wonen er nog 🙂 mijn zusje woont in Strijen ook in die buurt 🙂
    Verder woont er familie van me in Papendrecht dus gezelligggg hahaha

Fijne pasen! En ik hou het in de gaten hier hihi!

Liefsss xxxx

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

cilliex
    Bijdrager
    #4516460 Quote

Klinkt gezellig allemaal!
    Lekkere hangdag gehad?
    Gezellig morgen gourmetten, wij hebben t vanavond gedaan zat na 4 stukjes vlees alweer vol. Beetje zonde haha maar goed.

Echt joh, grappig! Ik woon in Ridderkerk. 🙂

Nou vandaag getest en hij was negatief

cilliex
    Bijdrager
    #4516461 Quote

vandaag getest en hij was negatief

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct