Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    #4509713 Quote

Zeker heerlijk!
    Dat maakt je leven toch een stuk leuker Hahahahaha
    Hij heeft mijn dochtertje ook erkend… Dus echte liefde hihi
    Ze staat in ons trouwboekje en we hebben nu allemaal zijn achternaam… Scheelde maar 1 s overigens haha allebei heette we Jansen dus dat is handig 😛
    Ze moeten ook altijd lachen als ik me meld in het ziekenhuis Ow Jansen janssen zeggen ze dan XD

tuinier
    Bijdrager
    #4509714 Quote

@ Sollune Oh jee oh jee… ik vind het al heel goed van mezelf dat ik bewust vrije uitloop eieren koop.. Maar verder let ik nergens op haha. Ik vind `t heel goed dat er mensen zijn die er zo mee bezig zijn, maar ik zelf ben ik er dus helemaal niet mee bezig. 

@ Annemarie Join the club! Ik ook 1.80 m! Werken in het onderwijs is inderdaad een erg leuk! Ik tel af: 1 dag werken, 1 dag vrij en 2 dagen werken voor de vakantie. En dan denk ik dat de dagen lang gaan duren. 8 juli is nod op 28e dag. Vorige cyclus was 32 dagen. 
    Wat leuk dat er zoveel studerenden zijn hier! Allemaal druk dus. Goed voor de afleiding! Ik moet nog 1 verslag afronden en hoop in september mijn papiertje in handen te hebben.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509715 Quote

Gelukkig vergeef je het me Hahahahaha!
    Ow die vreetbuien herken ik ik had lekkere rijpe wilde perziken vandaag maar God ineens had ik zin in chocolade Pfff ik heb altijd die 70% cacao dan ben je zo genezen… Helpt niet altijd moet ik zeggen… Ik ken paleo moet zeggen dat ik er een vriendschap aan verloren ben… Zij draaide teveel door erin… Zij viel enorm af maar sleepte der kleine erin mee… Ik heb het een tijdje geprobeerd maar ook daar viel ik niet vanaf…
    Wat grappig dat we zulke raakvlakken hebben!!

Superleuk!!

Ik heb net stiekem vruchtenhartjes op niks biologisch aan helaas mijn verslaving Hahahahaha

annemarie35
    Bijdrager
    #4509716 Quote

@tuinier
    Kijk gezellig!!
    Lange dames hihi 🙂
    Ik zou eigenlijk al in november mijn diploma kunnen hebben maar dan moest ik als een gek deze zomer door knallen… Dat leek mij geen goed idee dus ik werk zeker voor maar eerst rust 🙂

14 juli drie weken vrij Lekkerrrr zo’n zin in!
    En dan vijf dagen kamperen in een tentje ik ben benieuwd Hahahahaha

NoraMae
    Bijdrager
    #4509717 Quote

Er is ook een hele lekkere 70% cacao reep, weet alleen niet meer van welk merk ik zal binnenkort eens kijken als ik hem weer mee neem.
    Ja erin doorslaan is natuurlijk nooit goed, vind het sowieso belangrijk ook je eigen mening/visie te hebben en ik gebruik ralph moorman meer als naslagwerk of bron of zo. Dus ik volg niet klakkeloos wat er gezegd wordt en als ik een keer wel zin in brood heb, neem ik lekker brood. Het is maar dat je een leidraad hebt denk ik. Op pinterest zijn veel paleo-recepten te vinden en volgens mij lijkt het wel een beetje op de uitgangspunten van ralph moorman dus vandaar.
    Het belangrijkste vind ik dat ik genoeg groente, fruit, noten en zaden binnen krijg.
    Maar goed, even genoeg over eten haha.

annemarie35
    Bijdrager
    #4509719 Quote

Jaaa ik krijg er honger van XD

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

NoraMae
    Bijdrager
    #4509720 Quote

Pff laat het maar snel vrijdag zijn. Merk dat ik aan niks anders kan denken vandaag….

tuinier
    Bijdrager
    #4509721 Quote

Ik merk dat ik er `s avonds meer mee bezig ben dan overdag. Dan heb ik wel afleiding van de kinderen maar als ik op de bank zit, weer eens een voetbalwedstrijd aan het kijken ben (Duitsland-Algarije) waar ik niet helemaal in zit en op dit forum actief ben dan gaan m`n gedachten wel weer op de loop. 

En dan zo`n nuchtere man die een week voor nod vraagt of ik ‘al eens een keer kan testen’ want wat duurt dat toch lang… Als `t aan hem lag, was ik al veel eerder met de pil gestopt. Maar ik wilde eerst het eind van m`n studie in zicht hebben en een vast contract in de pocket! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct