Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    #4509722 Quote

Ik moest hard werken vandaag maar ook ik ben er erg mee bezig… Vrijdag is al best snel daarom denk ik dat hoe dichterbij de nod komt hoe meer ik zenuwen krijg…

Ik zou haast een echo apparaat aanschaffen XD

sollune
    Bijdrager
    #4509723 Quote

Jaaa Tony chocolonely! 72% die heb ik net in ieder geval op haha.
    Inderdaad grappig dat we dat gemeen hebben!
    Eten is wel een afleiding :-/ misschien is t dan sneller vrijdag?
    Snap je gevoel..
    Nou ik ben klaar vandaag.. slaap lekker allemaal x

annemarie35
    Bijdrager
    #4509724 Quote

Oww die naam ga ik onthouden!
    Ook ik duik mijn bedje in manlief brengt de kleine naar school dan kan ik even bijtanken 🙂

Slaap lekker dames!

Xxxxxx

tuinier
    Bijdrager
    #4509730 Quote

Welterusten! 

supertje
    Bijdrager
    #4509732 Quote

Thnx annemarie. Mijn mailbox is een stuk stiller nu hihihihi. De jouwe loopt waarschijnlijk nu over. Voelt een beetje vreemd om me voor te stellen op een forum waar ik nu toch al zo’n 4,5 jaar rond zweef. Hahahah.

Ik ben dus supertje. Getrouwd en moedervan 2 jongens van 3 en 2 jaar oud. Gezegend met pcos en op dit moment in afwachting van een kijkoperatie die maandag zal plaatsvinden. Deze ronde heb ik me bewust wat afzijdig gehouden omdat ik toch niet zwanger mocht worden. Ons eerste kindje heeft bijna 2 jaar op zich laten wachten, de tweede volgde met slechts 1 hormoonkuur. Er zit 14 maanden tussen. 5 maanden na de geboorte van de 2e zijn we weer anticonceptieloos en sinds mei vorig jaar weer met hormonen bezig.

BO 1981
    Bijdrager
    #4509754 Quote

Ik ben nog maar heel kort op dit forum, maar hoop dat ik gezellig mee mag kletsen. Ik ben dus Berna, 33 jaar. Nu 4 jaar getrouwd (10 jaar samen) en vorig jaar op de laatste koninginnedag is onze dochter geboren.

Ik werk in het basisonderwijs, groep 1/2. Vorige maand dus gestopt met de pil en dus nu is de eerste ronde van start gegaan 😉

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

annemarie35
    Bijdrager
    #4509755 Quote

@supertje
    Ja hij loopt idd over 😛
    Vind ik best gezellig, maar natuurlijk is dat apart als je al ff hier zit je jezelf nog voor moet stellen hihi
    Toch bedankt voor het bericht!

@bo 1981

Gezellig!
    Welkom en wat leuk weer zijn even oud haha 😛
    Ook jij succes!!

Liefs

NoraMae
    Bijdrager
    #4509768 Quote

Hier meer mensen last van dat ze geen berichten kunnen plaatsen? Via de pc lukt het dus wel… Maar dat is gewoon niet zo handig als met de telefoon.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct