Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

• Auteur
  • MissM
    Bijdrager
    #4509776 Quote

Zo ik heb wat gemist zie ik…
    Leuke berichten en die pure chocola is zooooo lekker. Ik koop ook vaak die va. Fairtrade 78% ofzo mjam.
    Ik ben dus missm en ben net geen 30 😉 heb een kindje van 3 jaar en eigenlijk net bezig voor nummer 2. Manlief wilde eerst geen tweede en toen pas als we zekerheid hadden met m’n werk (contract zou Miss aflopen in dec) en die zekerheid hebben we nu nene haha
    Mijn cyclus is een zooitje geweest maar nu al 2 x 34/35 dagen dus pas 12 juli m’n nod. Vandaag heel de dag al last van m’n buik en weeïg gevoel in m’n bekken (normaal een menstruatie klacht) hopelijk is het of snel over of een goed teken.
    M’n eerste zwangerschap was ik gezegend met een snelle bevruchting na 3 menstruaties maar dat biedt helaas geen garantie.

Ik eet ook graag gezond maar let nog niet echt op E-nummers etc. Ben sinds sept vorig jaar begonnen met een gezondere eet stijl en tot nu toe bijna 10 kilo kwijt.

Fijne av allemaal! Ik ga zo slapen ben weer lekker moe deE dagen.

RJAMM
    Bijdrager
    #4509779 Quote

Hallo allemaal,
    Ik ben RJAMM of te wel Renate. Ik ben de oudste van het stel zo te lezen. Ik ben 38 jaar. Heb mijn man, niet getrouwd overigens, 2,5 jaar geleden ontmoet. We wonen zaterdag 1 jaar samen.
    Ik heb twee banen. Een bij buitenschoolse opvang, drie middagen in de week.
    Andere baan als directrice bij peuterspeelzaal vier ochtenden in de week. Allemaal in hetzelfde dorp.
    Erg druk en sinds mijn mannetje ken pas tijd voor andere dingen dan werk. De ware liefde.

Soms een echte nachtbrakerij als ik niet kan slapen.
    Sorry Annemarie hoop niet dat je wakker wordt van nieuw bericht binnen. Wel top idee van je om dit te beginnen. Fijn meer te lezen over elkaar.
    Ik koop ook wel eens biologisch. Mijn schoonouders eten alles biologisch. Doe ik dan ook mee, grapje.

tuinier
    Bijdrager
    #4509782 Quote

Wat leuk om zo iets meer te weten over de namen die ik heel vaak voorbij heb zien komen 🙂 Wat veel onderwijs- en peuterspeelzaalmensen, leuk! 🙂 

sollune
    Bijdrager
    #4509784 Quote

Haha hier nog 1, werk ook met kids! 😉

annemarie35
    Bijdrager
    #4509790 Quote

Ik vond het ook echt een gezellig idee, dan leer je een beetje de mensen achter de namen kennen en iedereen verteld wat ze willen vertellen zon der verplichtingen 🙂

@RJAMM 
    Ik heb braaf mijn geluid uitstaan in de avond hahahha 😛
    Dus nee ik ben niet wakker geworden 😉
    Vanavond mag ik een avonddienst werken…
    Ben benieuwd of er nog spannende dingen gebeuren over het algemeen niet dat gebeurd serieus altijd bij bepaalde collega’s hahahah 😛
    Fijne dag vandaag 😉
    Liefs

PrinsesL
    Bijdrager
    #4509793 Quote

Leuk zo’n kletstopic. En ik lees een liefhebber van Tony’s chocolade 😉 Ik heb standaard een pure reep in huis!

Even over mezelf. Ik ben 28 jaar, werkzaam in een tijdelijke/crisisopvang voor mensen met een verstandelijke beperking.
    Ik ben hier voor de tweede keer. Met mijn ex ben ik 2,5 jaar bezig geweest voor een kindje. De MMM ingegaan, gezond verklaard, 6x IUI gehad en toen heftig uit elkaar gegaan.
    Nu ben ik eindelijk heel gelukkig met mijn lieve vriend!
    Nooit gedacht dat het ook zo gelijkwaardig kon zijn.
    We zijn bijna 2,5 jaar samen en sinds vorig jaar proberen we zwanger te worden. Best spannend gezien mijn voorgeschiedenis in de MMM. Ook omdat mijn cyclus dramatisch is. We hebben pas een huis gekocht samen en hopen hier een gezin in te mogen stichten.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

annemarie35
    Bijdrager
    #4509794 Quote

Welkom PrinsesL!!

Mijn dochtertje is ook van mijn ex, ik ben op mijn 21e in het ziekenhuis beland en de diagnose PCOS gekregen, ik werd naar huis gestuurd met meid ga maar afvallen je bent nog jong…
    Dat ben ik ook gaan doen en ben 14 kilo afgevallen toen (dat lukt me op deze leeftijd ff stukken minder makkelijk hahaha) ondertussen kwamen er wrijvingen in onze relatie, die waren er eigenlijk al vanaf het moment dat we gingen samenwonen…
    We hebben toen samen besloten uit elkaar te gaan ik was toen 23, toch bleven we elkaar opzoeken in bed zeg maar en je raad het al…ik werd ineens zwanger!
    Van alle stress en feestjes in de partyscene was ik 43 kilo afgevallen, dus ik woog op het moment dat ik zwanger werd van Jill 88 kg…Nu weeg ik wel wat meer helaas maar ik heb ben gewoon hartstikke gezond!
    Ik heb de afgelopen 2 jaar mezelf 3 a 4 keer per week naar de sportschool gesleept, ben bij verschillende diëtistes geweest wel iets afgevallen, maar ik blijf stabiel van gewicht..Ik heb besloten gewoon gezond te eten en lekker bewegen en me er verder niet meer druk om te maken meer kan ik er nu niet aan doen 😉
    Dus dat is nog een stukje van mij wat ik nog niet verteld had 😉
    Liefs 

PrinsesL
    Bijdrager
    #4509795 Quote

O jeetje nadat het uit ging dus nog zwanger geraakt. Bijzonder!
    Ik hoef hem (mijn ex) nooit meer te zien echt nooit. Dus achteraf blij dat het niet gelukt is hoe gek ook.
    Toen ik het uitmaakte wachte ik de uitslag van IUI6 nog af..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct