Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

• Auteur
  • supertje
    Bijdrager
    #4511089 Quote

Wat apart. Hier kijken ze juist de eerste cyclussen om te zien of er wat groeit. Zo niet, gooien ze de dosis omhoog in dezelfde cyclus. ( ik was daarvoor proefkonijn bij de tweede, resultaat slechts 1 ronde dankzij die doorstart) Groeit er niks dan breken ze de cyclus af. Maar heb zelfs met clomid en tamoxifen ( als vervanging van de clomid) langere cyclussen gehad dan 35 dagen en toch een goede eisprong. Moet je nu dan ovulatietesten doen? Of helemaal niks? En ben je zelf niet bang dat je overstimulatie krijgt met dat verhogen?

vitanova79
    Bijdrager
    #4511093 Quote

Pff..ik moet ff wat frustratie kwijt. Hopelijk vinden jullie t niet erg…
    ik had een kraamvisite en moest daar natuurlijk een kadootje voor kopen.ik gun t (bijna!) Iedereen hoor,zeker deze papa en mama en hoe blij ik ook ben voor hen… dat was wel ff confronterend en pijnlijk. We hadden rond deze tijd immers dingen voor ons eigen kindje zullen gaan kopen.t vasthouden van zo’n mooi en lief klein babytje schudde mijn ongeduld weer helemaal wakker. ik kon alleen maar denken: ik wil ook!!!!

Vanaf zaterdag ga ik weer ovutesten doen.
    Nu zat ik te denken misschien dat een van jullie dit weet:: ik heb di mijn controleafspraak bij de gyn. Kan die met een echo zien of ik alweer bijna ovuleer/ net geovuleerd heb? Rekenmatig verwacht ik nl dat ik die dag op mijn vruchtbaarst zal zijn….

supertje
    Bijdrager
    #4511094 Quote

Ja dat kunnen ze zien. Als je er tegenaan zit, zullen ze een grote follikel zien, is de eisprong net geweest is de follikel gerafeld en zit er wat vocht bij de eierstok. Ook aan de dikte van het baarmoederslijmvlies kunnen ze zien waar je ongeveer in je cyclus zit.

vitanova79
    Bijdrager
    #4511095 Quote

Hey jij bent ook vaak nog laat wakker..!:) Thanx voor je reactie supertje!.bij jou nog steeds geen verandering? Heb jij nog weer een vervolgafspraak binnenkort? Ik ga mr es gauw slapen, Trusten!

Liefs!

supertje
    Bijdrager
    #4511096 Quote

Slaap? Wat is dat hahahaha. Ik moet volgende week donderdag voor nacontrole. Voor de rest geen enkele verandering. Geen spoortje van wat dan ook.

vitanova79
    Bijdrager
    #4511097 Quote

He bah, balen zeg!
    Is dat dan ook bij de gyn of is daar dan de fertiliteitsarts voor ?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

supertje
    Bijdrager
    #4511100 Quote

Gyn.

cares
    Bijdrager
    #4511101 Quote

Supertje, ja ik vond het ook al vreemd dat ze geen echo’s gingen maken. en gewoon zomaar een maand na de 50 mg 100 mg geven. misschien was die eisprong er ook wel met 50 mg? ik weet ook niet zo goed of ik daar nou wat van  mag/kan zeggen.. ik moet 22 augustus terug komen want dan is het dag 35 van de cyclus.. maar zoals het er nu naar uit ziet zal ik dan nog niet ongesteld zijn… soms denk ik dat die eitjes wel groeien maar de eisprong gewoon niet plaats vind…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct