Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

april baby’s 2015

• Auteur
  • Janetteun
    Bijdrager
    #4512099 Quote

Nee sorry ik heb geen verzoek gehad maar ook geen privé bericht. Wellicht kan ik deze ook niet zien op mijn mobiel. Je hebt wel de goede janet toegevoegd? Hier boven moet ook ergens de link staan naar mijn Facebook.

#4512277 Quote

Hoi allemaal is het goed dat ik ook in die kom ik ben 25 april 2015 uitgerekend nu 10 weekjes over 2 weken vertellen we t wl onze vrienden en kennissen groetjes Anouschka

#4512284 Quote

Hoi Anouschka,

Gezellig dat je er ook bent. Meld je aan bij onze Facebook. Erg leuk.

Groetjes Linda

#4512295 Quote

Kun je misschien de link hier plaatsen ik kan het niet vinden groetjes anouschka

#4512338 Quote

Hoi allemaal, Ik heb gezocht naar de facebookpagina maar ik kan hem niet vinden… Kan iemand mij helpen?

#4512339 Quote

Wat grappig anouschka, we komen allebei uit 91 en ik ben ook de 25ste uitgerekend:)

#4512347 Quote

Zit jullie allemaal in de facebookgroep? Het is hier namelijk zo stil. Ken dat namelijk niet van de vorige keer met de september mama’s.

#4512348 Quote

Ik denk dat de meeste idd op Facebook zitten. Erg gezellig. Onder de discussie over Facebook kun je lezen hoe je je eigen aanmeld

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct