Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

symptomen na bevruchting…

• Auteur

Ik had zonet licht rozebloedverlies,
    ik verwacht mijn maandstonden maar de 15de…
    iemand die weet wat dit kan zijn? Heb ik nu plots een onregelmatige cyclus???

supertje
    Bijdrager
    #4511905 Quote

Even een goed bedoeld advies, staar je niet blind op alles wat mogelijk een symptoom zou kunnen zijn. Daar word je alleen maar onzeker van. Ik hoop het echt voor, maar weet uit ervaring dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden.

sollune
    Bijdrager
    #4511904 Quote

Oh vreselijk hè.. Ik werd de week van de eisprong ook meteen “ziek”. Last van m’n keel, futloos, verstopte neus. Misschien toeval. Maar hoop echt voor je op goed nieuws!

#4511902 Quote

Sinds 2u hevige steken in Linkerlies…
    En t voelt niet aan alsof het mn darmen zijn.
    Nu 5dagen na eisprong, zou ik toch nog eventjes blijven hopen? :#

#4511886 Quote

Zal niets zijn vrees ik, sinds gisteren enorm grieperig :(.
    Zal wel daarmee te maken hebben,…
    keelpijn, verstopte neus, futloos,…
    toch merci voor jullie antwoorden! 🙂

MissM
    Bijdrager
    #4511873 Quote

hoi 

ik dacht ook na mn eisprong last te hebben van buikpijn, achteraf bleek ik een weekje eerder bevrucht geraakt te zijn. dus had ik een week na eisprong last van klachten. 
    Bij mn eerste zwangercshap had ik nergens last van dus het is zo verschillend. succes met wachten. 
    Lees ook: Dit zijn de eerste zwangerschaps­verschijnselen

sollune
    Bijdrager
    #4511869 Quote

Toen ik m’n eisprong had gehad (wat ik voelde aan steken in m’n onderbuik/ lies) merkte ik dat de steken bleven aanhouden en naar m’n onderrug gingen en in m’n onderbuik. Ik werd ook meteen moe en had duizelingen. En achteraf was ik inderdaad toen zwanger. Van de innesteling had ik niks gemerkt.
    Succes!

supertje
    Bijdrager
    #4511867 Quote

Snap ik. Elke maand is te lang. Wij zijn in november 2 jaar bezig voor een 3e en IUI en IVF is in pricipe geen optie meer. Eigenlijk zijn we nu dus zo’n beetje uitbehandeld. Maar goed, ik heb al 2 prachtige, heerlijke jongens.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct