Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

En dan ineens..

• Auteur

Goedemorgen! Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben 34 jaar, inmiddels 10 jaar getrouwd en woon samen met mijn man in het zuiden van het land.

Nooit had ik een kinderwens en dat wist ook iedereen in onze omgeving. Ik zag het gewoon echt niet voor me en ook vanwege het feit dat mijn man een autistische zoon heeft, was die beslissing voor ons heel duidelijk.

Tot een maand geleden. Ineens: BAM! Wow, wat een gigantisch en overweldigend gevoel was dat! Inmiddels weten een stel hele goede vrienden hier van en hun reacties zijn eigenlijk wel heel grappig, aangezien ze dit nieuws nooit aan zagen komen 😉

Ik vind het spannend en kijk er ook ontzettend naar uit. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er meer dames zijn die hetzelfde hebben gehad: dus dat de kinderwens pas echt op latere leeftijd is gekomen? Hoor jullie verhalen graag!

gebruiker940342
    Bijdrager
    #4513100 Quote

Hallo,
    Ik ben 37 jr,hij 42.we zijn 7 jaren getrouwd en nog nooit een planning gemaakt.wel kinderwens.we hadden zoiets van als t komt,komt t wel.
    En ja,….op 29 okt 2014 mijn zwangerschap ontdekt in de 23ste week!!!!ik ben 11 maart 2015 uitgerekend.Natuurlijk was t in t begin echt wennen,dat we een kind verwachten,..maar ondanks alles hebben wij er echt zin in!Heb wel in de 7 jaren niets aan voorbehoedsmiddel gebruikt,totaal niets!En dit is ons eerste kind.Geniet jij ook van,……proficiat!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct