Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2015!!!!

• Auteur

Hallo,

Ik ben nu 18 weken en 2 dagen zwanger!
    Het lijkt me leuk om nog meer meiden te ontmoeten die in februari 2015 zijn uitgerekend!
    Natasja
    #4512090 Quote

Geniet van je zwangerschap ik ben maart 2015 uitgerekend. 🙂

gebruiker259999
    Bijdrager
    #4512123 Quote

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap wij zijn nu 9.2 weken zwanger en gaan aankomende vrijdag voor het eerst naar de verloskundige en zijn eind april uitgerekend 🙂 Geniet ervan!

NoraMae
    Bijdrager
    #4512183 Quote

Welkom! Ik ben 16 weken zwanger, 7 maart uitgerekend maar zou dus zomaar zich in februari al aan kunnen dienen. Hoe voel je je? Weet je al wat het wordt? Ik verwacht een jongen!

#4512195 Quote

welkom

Ik ben 20-02-2015 uitgerekend en ben vandaag 18 wkn en 4 dgn zwanger.
    Alles verloopt heel goed en eigenlijk is het wel een enge zwangershap omdat ik helemaal nergens last van heb.
    Bij mijn 2 zoons was ik 9 maanden lang ziek en nu af en toe wat pijntjes van het groeien en heel af en toe als ik een hele dag bezig ben geweest last van stuitje. ( heb  ervaring met bekkeninstabiliteit bij mijn vorige zwangerschappen ( bij de eerste wist ik het niet dus verwaarloosd en de tweede had ik er super veel last van, nu eigenlijk niet behalve na een dag lopen)
    gr viola
    Alphen aan den rijn
    #4512196 Quote

Donderdag ga ik voor de 20 weken echo dus wel spannend! Ik heb wel veel last van pijntjes, spugen, moe, plassen.

groetjes Natasja

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #4512200 Quote

Spannend!!!! Ik heb hem pas 13 oktober hihi. Wil je weten wat het wordt?

#4512233 Quote

hoi natasja,

hoe was je echo?????
    balen van de kwaaltjes zeg. ik heb eigenlijk aleen maar onzekerheid omdat ik eigenlijk helemaal geen klachten heb. Bij mijn 2 zoons was ik 9 maanden lang ziek. en nu heb ik alleen wat bandenpijn en ik heb een beurse plek waar de kleine elke keer keer schopt
    gr viola
    #4512245 Quote

Hoi allemaal

Ik ben ook in februari uitgeteld, de 22ste, we hebben op 9 oktober de 20 weken echo ben zeer benieuwd wat het is( behalve een baby haha), maar eerlijk gezegd is alles welkom.Heb tot nu toe niet echt veel last gehad van misselijkheid wel erge bandenpijn.Ik voel nog niet echt iets en ik kan ook nog niet echt zien dat ik een buik krijg maar dat heeft een rede ben voor de zwangerschap 50 kilo afgevallen en had veel los vel bij mijn buik en dat is nu niet meer los. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe.

Gr Hendrikje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct