Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2015!!!!

• Auteur
  • NoraMae
    Bijdrager
    #4512422 Quote

Ikboefje Ik voel hem ook! Wat jij zegt klopt voor mij ook, al een paar weken kriebeltjes maar nu ook echt schopjes! Gisteren de schopjes ook aan de buitenkant kunnen waarnemen, heel bijzonder!!

vitanova79
    Bijdrager
    #4512425 Quote

Oh @nonna1988… wat geweldig leuk! (Sorry ik las hier ff mee en kon t niet laten even te reageren).

NoraMae
    Bijdrager
    #4512428 Quote

Hihi bedankt @vitanova79! Hoe is het met jou?

annemarie35
    Bijdrager
    #4512437 Quote

ja boefje ik voel de kleine ook al een behoorlijke tijd.. vanaf 13 weken… nu ben ik morgen 18 weken en de plopjes zijn nu echt schopjes!! Bijzonder en heerlijk gevoel.. Ik ben officieel in maart uitgerekend maar het kan maar net zo zijn dat ik nog op het randje van februari beval hihi… mijn dochter is trouwens van 21 februari 2007!!

Natasja fijn dat alles goed was jow! Lekker genieten en aftellen idd…

Liefs Annemarie

#4512446 Quote

Leuk is dat he… ik ben vandaag 20 wkn en 5 dgn maar voel de kleine nog niet elke keer hoor. 

gebruiker923157
    Bijdrager
    #4512464 Quote

Esperance

2-2 uitgerekend.
    Ben nu bijna 24 weken en voel de kleintje. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.
    Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #4512466 Quote

jij ook van harte..

#4512572 Quote

20 wkn echo was perfect. Hartje goed, kleppen goed, nieren in orde, rug in orde, hersenen in orde, gezicht, gehemelte in orde. Maar we weten nog steeds niet wat het is. Wel krijg ik nog een groei echo omdat smurf3 best groot is voor de zwangerschapsduur 460 gram bij 21 wkn 3 dgn.

Ik weet nu ook waarom ik de kleine niet regelmatig voel.  Hij/zij ligt met de rug tegen mijn buikwand aan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct