Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753240 Uitgerekend Juni 2015 - pagina 2

• Auteur

Gefeliciteerd, spannend he!

Ik ben rond 15 juni uitgerekend, wij hebben het nog niet aan iemand vertelt, over 2 wk willen we het aan onze ouders/broer/zus vertellen.

gebruiker673955
    Bijdrager
    #4512512 Quote

Spannend allemaal, jij ook gefeliciteerd!!
    Ik twijfel trouwens nog wanneer we het aan de grote klok gaan hangen. Dacht eerst aan de 12 weken, denk nu dat we het toch eerder gaan doen.

Hoe is het met jou qua klachten??
    Ik ben niet misselijk, wel vermoeid en heb toch best wel buikpijn af en toe. Niet heftig aanwezig, meer ongesteldheids pijntjes.
    Geen idee of ik dat met mijn eerste ook had, dat is alweer te lang geleden voor me.
    Dat maakt me trouwens wel onzeker…

Yvonne91
    Bijdrager
    #4512518 Quote

Hey,, ik ben Yvonne
    Ik ben waarschijnlijk rond 15 juni uitgeteld.. Hebben gisteren de test gedaan en het waren 2streepjes..
    Gefeliciteerd allemaal.
    Bij mijn vorige zwangerschap vond ik het wel prettig om in dit soort groepje te zitten, ervaringen delen..
    Ik heb veel last van een opgeblazen gevoel in mijn buik, maar dan zitten men darmen ook gigantisch te werken, nu al obstipatie en niemand hoeft achter me te lopen want dan krijgt ie de wind van voren :$ merk wel dat ik sneller misselijk word als ik honger heb of teveel eet

#4512521 Quote

Hoi…

ook wij zijn uitgeteld in juni, keuk om te lezen dat er mensen tussen zitten
    met tieners thuis…onze dochter zit ook in de brugklas
    er bijzonder dat ze het nu zo bewust kunnen meemaken

#4512522 Quote

Hallo Allemaal!

Gefeliciteerd met jullie “prille”zwangerschap. Ook ik ben uitgerekend in Juni.
    Mijn dochtertje van bijna 2 vraagt veel aandacht en ik merk dat ik sneller vermoeid ben dan

normaal. Ook is mijn buik gezwollen! Lijk wel al 12 weken in verwachting!! 😛

Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!, dat doe ik ook!

Liefs, Laura

#4512534 Quote
    • Hi ladies,
      Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En ja ik ben ook uitgerekend in Juni.
      Mijn zoontje is 19 maanden die net als het dochtertje van Laura ook veel aandacht vraagt. Gelukkig heb ik momenteel nog geen last van vermoeidheid (ben benieuwd hoe lang het zo blijft). Wel duizeligheid sinds vanmorgen.

Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik de 1e 3 maanden wel heeeeeeel erg moe. Kon alleen maar adem halen en slapen :). Hopelijk gaat het nu beter. Maar het allerbelangrijkste is dat het goed gaat met de zwangerschap en ons babytje! Ook die van jullie allemaal natuurlijk! Al die kwalen horen er allemaal bij denk ik dan maar. Bij de 1e heb ik het overleefd, dus dan zou bij deze ook wel ga ik ervan uit. 😉

Inderdaad, geniet van de zwangerschap!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Anoniem
    Inactief
    #4512547 Quote

Hi allemaal en ook gefeliciteerd 🙂

Wat een spannende tijd! Ik ben rond 15/16 juni uitgerekend. Vandaag echo gehad, ben 5,0 weken. Er was wel vruchtzakje&dooierzakje maar verder niets te zien. Gyn dacht dat het wel groter zou moeten zijn nu bij 5 weken. Vlg week weer een echo. Het duurt wel erg lang dat wachten 🙂 maar ook zeker ivm bbz en mk eerder dit jaar.
    Hebben jullie al echo gehad en wat was er te zien?
    #4512557 Quote

Hoi….
    wat vroeg een echo..wel fijn
    ik moet nog twee weken wachten, ben dan 8 weken..
    heb af en toe wat buikpijn steekjes, mega rommelende darmen, en wat vage rug pijn
    verder mag ik niet klagen…had bij de eerste drie in de eerste weken toataal geen klachten
    dus dit is wrl even anders, vind het nu ook erg spannend..
    zou graag de bevestiging willen dat alles goed is
    maar dat wil iedereen, dus maar proberen te genieten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct