Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753240 Uitgerekend Juni 2015 - pagina 5

• Auteur

Heel veel sterkte..
    Wij hebben in december ook een miskraam
    Gehad. Verdriet hoort er bij… Hoe pril een
    Zwangerschap ook is .
    Sterkte!!!

#4512673 Quote

O nee!!! Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte voor jullie!

annemarie35
    Bijdrager
    #4512678 Quote

heel veel sterkte.. ik heb ook in december een miskraam gehad en hoe klein ook het gaat gepaard met een hoop verdriet…

#4512685 Quote

@ gebruiker673955 oh ik had zo gehoopt dat het toch goed zou gaan 🙁 heel veel sterkte.

miss spicy
    Bijdrager
    #4512688 Quote

dag dames

ook ik mag me voorzichtig melden☺
    woensdag ondekt dak zwanger ben. Als het goed is nu 4 weken en 3 dagen. uitgerekend rond 24 juni. maar het blijft spannend vorig jaar met 9 weken bij de echo ondekt dat ik een miskraam had. Leeg vruchtzakje. nu weer 3 positieve testen maar blijf beetje onzeker. 1e echo pas 26 november. gelukkig had ik al een afspraak staan bij de vrouwenarts en dat is 31 oktober heel spannend en hoop dat nu wel alles goed is. en alle andere dames natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschso

#4512718 Quote

gebruiker673955
    idd wat spannend..ik had ook erg verl buikpijn klachten
    mocht vandaag voor een echo, was een mooie zwangerschap
    Te zien
    van zeven weken

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

vitanova79
    Bijdrager
    #4512755 Quote

Ook hier een hallo! gezellig dat er al best wat juni-mama’s zijn, maar wel een beetje jammer dat er nu 3 juni-topics zijn!  Ik heb me omwille vd overzichtelijkheid toch maar bij de  ‘mamaclub van juni 2015’ (=de officiele/ vanuit de site aangemaakte ‘uitgerekend-in-juni- topic’) gevoegd. Misschien hebben jullie zin om ook gezellig daar te komen kletsen? 😉

#4512756 Quote

Ik zie geen andere topic,s behalve deze dan..
    of kijk ik verkeerd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct