Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend juni 2015

• Auteur
  • Anoniem
    Inactief
    #4512725 Quote

Hi, ik ga ook maar even via de officiële topic verder 🙂

Gefeliciteerd Vitanova!
    Ik ben vandaag precies 6 weken en heb zojuist een echo gehad, we hebben een hartje gezien!! 
    Vanmorgen had ik nog bloedverlies, dus was ik eigenlijk heel bang voor (weer) slecht nieuws. In maart een BBZ gehad en in juni een miskraam. Ik kan het nu bijna niet geloven, maar we hebben echt een kloppend hartje gezien. De ring was ook heel duidelijk en een fliebertje ernaast wat dus de embryo is. Wat een opluchting! 
    Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, want het blijft een wonder.
    ps Ik doe niet mee aan moeders voor moeders. Waarom niet weet ik eigenlijk niet, zal er eens naar kijken.

vitanova79
    Bijdrager
    #4512729 Quote

Hi knut, wat ontzettend fijn voor jullie!!! Lijkt me ook echt zo spannend en bijzonder om het hartje te zien. Ik mag ook met 6 wk naar de gyn voor een echo, moet nog ff geduld hebben;-)

#4512746 Quote

Van harte gefeliciteerd, een spannende tijd voor jullie! Volgens de bereiking op het internet ben ik nu 6 weken en 1 dag zwanger.

Maar omdat mijn cyclus erg onregelmatig is kan het korter of langer zijn. We zullen het wel zien als we een afspraak bij de verloskundige hebben.

Ik voel me goed, af en toe vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten.

‘S avonds na het eten heb ik echt last van een dikke buik!

vitanova79
    Bijdrager
    #4512752 Quote

Dank je @BO 1981! Ik vind t echt heel spannend.

vitanova79
    Bijdrager
    #4512770 Quote

Nou dat opgeblazen gevoel dat ken ik ook..Poeh….ik knijp hem wel hoor…mijn buik is al va vanmiddag echt van streek/ onrustig. Ik probeer me er niet al te druk om te maken en voor zover nodig en mogelijk mijn gemoed gerust te stellen door te denken dat t helemaal niets ernstigs hoeft te zijn maar dat mijn buik nu eenmaal ‘ff’ een wondertje ah maken is en dat hij daardoor logischerwijs misschien gewoon wat van slag is (raskt mijn brein ook als t wonderen moet verrichten;-)) maar dat us toch een hele uitdaging! Hebben er meer mensen last van hun buik?

#4512771 Quote

Ik heb ook last van mijn buik, de laatste paar dagen (vooral ’s avonds) krampen in de buik. De ene keer meer onderin en gisteravond net onder mijn ribben.

Ik kan mij dit niet herinneren bij de vorige zwangerschap.

#4512772 Quote

Hallo allemaal!
    Ik ik ga maar hier verder

#4512774 Quote

Grrrr… ik heb twee keer een heel verhaal getypt.. Twee keer foetsie.. ik ga t straks nog een keer proberen..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct