Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753281 Miskraam Of Toch Niet Of Alweer Zwanger

• Auteur

6 augustus had ik een miskraam, 1 september weer ongesteld. 8 oktober positief zwangerschapstest. 17 oktober werd ik weer (stevig)ongesteld, dus miskraam……. Maandag 27 oktober hele erge buikkrampen. Via huisarts naar ziekenhuis gegaan in de nacht. HCG geprikt en was natuurlijk nog aanwezig. maar omdat de gyneacoloog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit wilde sluiten, moest ik vandaag terug komen. En natuurlijk zou het HCG gedaald zijn als ik niet zwanger was. Of ongeveer gelijk blijven als het buiten baarmoederlijk is, omdat ik immers zo gebloed heb, dus het lichaam bezig is geweest met afstoten……

Vandaag naar het ziekenhuis……is het HCG gestegen!!!!!! De gyneacoloog snapt er niets van. Ik heb gezegd dat mijn vriend en ik gemeenschap hebben gehad zaterdag. Volgens haar kan ik niet alweer een eisprong gehad hebben. Dus kan het niet een nieuwe zwangerschap zijn.
    Maar wat het wel is weet ze niet.
    Maandag moet ik terug komen…………

annemarie35
    Bijdrager
    #4512958 Quote

nou dat is een vage bedoeling dan! Succes maandag en hopelijk misschien toch nog goed nieuws?

supertje
    Bijdrager
    #4513116 Quote

Ben wel benieuwd hoe het afgelopen is?

#4513189 Quote

En Moanno, weet je al meer?

annemarie35
    Bijdrager
    #4513198 Quote

Ja idd het is nu bijna 2 weken verder? ik ben nieuwsgierig

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct