Hoi,
Ik heb geen ervaring met Provera maar wel met lang wachten.Het is heftig, ook na 1 jaar, ook na 2 jaar, ook na bijna 3 jaar (ik ben nu zwanger na 2 jaar en 10 maanden).
Je bent er zo mee bezig en wilt eigenlijk dat het natuurlijk gaat en leuk blijft en dat is dan niet zo. Natuurlijk is dat slikken en heftig, gun jezelf dat ook.
Zwanger worden is een heel ingewikkeld proces, dus wel heel makkelijk om het op je afvallen te schuiven. Ik vind het echt niet netjes dat buitenstaanders zo hun oordeel klaar hebben. Ik hoop voor je dat de kuur aanslaat en je gewoon eisprongen krijgt en spontaan zwanger wordt. Daarna zijn er nog heel veel extra stapjes mogelijk als het niet lukt, en dat is aan de ene kant heel fijn. Aan de andere kant ook elke keer weer lastig als je weer een stapje verder gaat.
Succes met alles en neem vooral je eigen gevoelens serieus en niet de ‘ loze woorden’ die er bij anderen soms zo lijken uit te floepen! Praten met lotgenoten zoals op een forum helpt vaak ook voor wat meer informatie, een duwtje in de rug, een luisterend oor etc.
Wenser
Wenser