Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753310 Ben Ik Zwanger Of Is Het Een Menstruatie

• Auteur

Hooi Hooi ..

Ik ben Tiffany en ik ben 3 weken terug een week te vroeg ‘ongesteld’ geworden, maar de dag daarvoor had ik bloed en voor de rest niks meer tot de volgende dag. Ik ben meestal gewoon op tijd ongesteld en om dan een week eerder ongesteld te worden en zo te bloeden is toch heel vreemd..
    Ook ben ik de laatste tijd heel erg duizelig, misselijk en veel dingen smaken heel erg vreemd. Ik zit ook vaak onbewust aan mijn buik en ik weet nou niet of dat ik zwanger kan zijn of dat mijn menstruatie gewoon onregelmatig bezig is opeens.
    Heeft iemand ervaring hiermee?

annemarie35
    Bijdrager
    #4513177 Quote

Ik zou gewoon testen meid want anders blijf je jezelf die vraag stellen..
    Als ik het goed begrijp ben je nu als je van je normale cyclus uit zou gaan overtijd??

Succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent 🙂

#4513217 Quote

je bent toch pas overtijd als je menstruatie van de volgende maand niet komt opdagen, ik weet  niet precies hoe ik dat moet tellen aangezien ik een week te vroeg ‘ongesteld of niet ‘ ben geworden eind vorige maand ?  want dan moet ik nog 3 weken wachten met testen toch?  @annemarie31 

annemarie35
    Bijdrager
    #4513223 Quote

Als je overtijd bent dan kun je testen… oftwel de dag dat je ongesteld zou moeten zijn kun je dat al…Als jeje nu een week te vroeg ongesteld geworden bent schuift alles op…Dat is 3 weken geleden zei je? Hoelang was je ongesteld toen? Kijk is dat een week geweest ben is dag 1 de dag dat je vloeit… helderrood dat mag je als dag 1 tellen zo is mij dat verteld in het ziekenhuis..
    Als jij een 28 dagen cyclus hebt zit je al bijna tegen je nod aan als ik snel tel toch??

Ik hoop dat je er wat aan hebt 🙂

#4513344 Quote

Nou ik kreeg een lichte bloeding op de dag dat ik ongesteld moest worde duurt nu al 14dage en ben zwanger dus het zou kunne doe een test anders

#4513500 Quote

ik ben net 5 dagen ‘ongesteld’ geweest …

Het was wel heel vreemd..
    Het begon met wat bruine afscheiding in de avond en later op de avond nog heel licht bloed en pas de volgende dag was het ook nog heel licht en de dagen erna was er wel gewoon rood bloed aanwezig… 
    Maar ik ben vandaag klaar maar voel me nog steeds heel raar .. ik ben nog steeds heel moe terwijl ik niks anders doe dan normaal, heb een vreemd gevoel in mijn buik, af en toe wat hoofdpijn en dingen die ik normaal lekker vind daar heb ik geen trek in..
    meestal als je rood bloed heb dan ben je niet zwanger toch?
    read more image Lees ook: Ben ik zwanger?

annemarie35
    Bijdrager
    #4513515 Quote

Kan wel gebruiker mijn vriendinnetje is 15 wrken en bloed nog helderrood …ff testen dan weet je het 🙂

#4515403 Quote

Dames,

HELLUP!!!!

ik ben geen doktor jullie natuurlijk ook niet,
    maar wij vrouwen kunnen elkaar wel een aardig eindje op weg helpen zoals ik bij vele lees…

Ik ben 25 Jaar en slik al vanaf mijn 18e levensjaar geen pil meer.

Ik heb altijd een lange relatie gehad waarin we beide geen kinderwens hadden maar op mijn 18e ongewenst zwanger werd en natuurlijk niet heb kunnen laten komen……. ( abortus)

Nu is er inmiddels iets anders aan de hand…..

Ik heb een mooie Cyclus en altijd netjes ongesteld. De eerste dag van mijn laatste ONG dag is 26 januari geweest kan 1 dagje verschil inzitten meer niet

Maar …. ik heb 5 of 6 februari durf ik niet meer met zekerheid te zeggen gevreeen zonder voorbehoedsmiddel en in AL die jaren is dit de eerste zaadlozing in mij geweest…

Ik merkte 2 dagen later al op dat ik last van buikpijn kreeg ( krampjes etc) ik dacht nog huh ..? ik heb eigenlijk ( NOOIT) iets of ergens zo last van
    nu bleek nu ik eens op internet begon te surfen omdat ik totaal niet met zwangerschappen bezig ben dat ik precies rond mijn vruchtbare dagen (periode) gevreeen heb. door middel van de ovulatie kalender. puur toeval! maar….. die 2de dag in de avond ik weet het nog goed ik ga naar het touillet en zie in mijn slip minimaal 2 strepen en beetje ernaast zeer donkerbruin verlies absloluut geen rood!

Toen ik dat zag was ik meteen in paniek ik dacht nog ja het is zo het is gebakken ik heb pech mischien dubbel om hier te horen…
    nou goed verder doorgelopen ermee naarmate de dagen verstreken hield de buikpijn aan en krampjes ook
    zelfs ondraaglijk ben hiervoor naar het ziekenhuis geweest en dacht toen wat is er toch heb een echo voor ingewanden gehad en wat bleek mijn Dikke darm zat vol…….. jezus dacht ik ik heb nog nooit last van zoiets gehad huh? ik heb nu zakjes voor op te lossen…
    maar de pijn daarvan is nu weg maar mijn buik is anders nog steeds dan normaal ook heb ik nog steeds krampjes die geen pijn meer doen…
    ik ben moe en heb heel erg last van luie ogen al poosje vroeg moe en lage rugpijn houd aan sigaretten smaken niet ook heb ik het warmer als normaal …… loop al dagen met een kruikje omdat dit zalig gevoel geeft.

Maar dames het gaat me puur om die opmerking in me slipje wat ik nog nooit gehad heb en heb normaal ook nog nooit een eisprong gevoeld of wat dan ook. normaler wijs heb ik tijdens mijn menstruatie alleen de eerste dag wat last van buikpijn

Kan dit een zwangerschap zijn?

Deel me ervaring met jullie omdat ik zo bang ben dat het wel eens zo kan………….

supertje
    Bijdrager
    #4515408 Quote

Er kan net zo goed een bloedvaatje bij het vrijen zijn gesprongen. Voor een innestelingsbloeding was het nog te vroeg en nu is het ook nog te vroeg voor een zwangerschapstest. Die kun je over een dag of 4 doen. Als je dus overtijd bent. En dat is de enige mogelijkheid om er achter te komen. Voor hetzelfde heb je gewoon last van wat buikgriep. De symptomen zijn zo makkelijk te verwarren met andere dingen. Ik vermoed dat dit toch echt van je darmen is. En dat beetje bloed van het vrijen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen