Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753311 Weer Zwanger

• Auteur

Ik weet het niet hoor, ik denk dat mijn lijf me of heel erg voor de gek houdt, of ik ben weer zwanger! 2 dagen geleden heb ik de hele dag last gehad van mijn borsten en daarnaast zijn ze sowieso al een week gevoelig. Mijn baarmoeder voel ik heel duidelijk en gister was mijn baarmoeder erg gevoelig. Ik voel gewoon dat ik zwanger ben, maar ik weet ook dat ik dat al eens eerder heb gehad en het niet bleek te zijn……
    Man, nog een weekje geduld, dan weet ik het zeker.
    Heb verder niemand met wie ik het kan delen (buiten mijn man om dan), dus daarom gooi ik het hier maar even uit 🙂
    Hopelijk kan ik me binnenkort weer aanmelden bij een mamaclub 🙂

Groetjes!

wonderbaby2016
    Bijdrager
    #4513191 Quote

Spannend Anna!!
    Is dit je eerste kindje?

annemarie35
    Bijdrager
    #4513195 Quote

ik zal voor je duimen: -)

#4513213 Quote

Dank je meiden! En nee, het gaat niet om mijn eerste kindje, daarom denk ik het ook te herkennen…. Het gaat om ons vijfde kindje, eigenlijk ons zesde, ik heb vorig jaar namelijk een miskraam gehad toen ik voor de vijfde keer zwanger was. Maar gek genoeg is het haast weer net zo spannend als de eerste keer, 10 jaar geleden 🙂 Waarschijnlijk ook omdat ik bij de vierde een vrij zware bevalling heb gehad en de vijfde dus een miskraam werd. We wachten nog maar even rustig af…..
    Maar goed, de afgelopen maanden doen mijn hormonen wel een beetje vreemd, dus zou me niets verbazen als we nog wat langer geduld moet hebben….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct