Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

afstand nemen

• Auteur
  • supertje
    Bijdrager

Ik ga wat afstand nemen van het forum. Voel me er niet lekker mee bij en zijn maar weinig lotgenoten meer over. Geniet allemaal van de zwangerschap en voor de enkeling die nog bezig zijn, succes met zwanger worden. Voor de meiden waarbij het langer duurt. Ik blijf hopen op een wonder! Zie privé berichten.

vitanova79
    Bijdrager
    #4513234 Quote

Supertje, ik snap het…. Het zal best heel moeilijk voor je zijn hier telkens weer geconfronteerd te worden met andermans vervulling vd wens terwijl jij alweer zo lang wacht. Ik blijf voor je duimen dat jullie wens voor een derde alsnog in vervulling mag gaan en dat ik dat hier dan wellicht lees. Succes en geniet ondertussen met je drie mannen!!!

Liefs

PrinsesL
    Bijdrager
    #4513235 Quote

Ik sluit me daarbij aan! X

annemarie35
    Bijdrager
    #4513238 Quote

Hey supertje

Ik begrijp je beslissing en ook ik hoop voor jou op een derde wonder!

Wie weet tot gauw…

Liefs

koekie85
    Bijdrager
    #4513269 Quote

Supertje begrijpelijk je beslissing , hopelijk horen we snel weer iets van je dat het alsnog is gelukt !
    Succes! Blijf voor je duimen!

Wenser
    Bijdrager
    #4513313 Quote

Sterkte supertje, heel begrijpelijk. Heb ik ook een aantal keren gedaan. Het is zo confronterend als je mensen na 2 rondes weer zwanger ziet zijn en jij wacht al zo lang. 

Succes ook met de jongens de komende tijd, met die ziekenhuisbezoekjes. 
    Liefs
    Wenser
    Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

tuinier
    Bijdrager
    #4513321 Quote

Sterkte Supertje. Hopelijk kom je nog eens terug om ons mooi nieuws te kunnen vertellen.

supertje
    Bijdrager
    #4513325 Quote

Thnx meiden. Moet zeggen dat het me nu erg goed doet. Ik volg 1 onderwerp en heb nog prive contact. Dat is op dit moment even genoeg.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct