Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753355 Voeding En Eigen Bedje

• Auteur
  • gebruiker241016
    Bijdrager

Hee allemaal!

ik heb een zoontje van 11 weken (eerste kindje) en 5 weken te vroeg geboren..
    Ik ben/was benieuwd hoeveel flesvoeding jullie geven met deze leeftijd? ik vind het erg lastig omdat iedereen iets anders zegt/adviseert.

Ook ons zoontje slaapt niet in zijn eigen bed, we zijn er nu mee aan het oefenen… maar eenmaal in bed is het net of hij denkt… wat moet ik hier gaan doen? (muziek doosje aan)
    hij ligt dan eerst een tijdje om zich heen te kijken, hierna loop ik er vaak heen voor de speen wie hij dan mist en een aai over zn bol.. en dan loop ik weer weg. dit doe ik ong 15 min en op een gegeven moment zet hij het dan op een huilen, tot hij helemaal overstuur in zijn bedje ligt, ( hij krijgt er dan haast braakneigingen van) en dan… dan haal ik hem eruit..
    Is dit herkenbaar voor jullie? en hoe pakken jullie dit aan?

Overdag ligt hij nu in de kinderwagen in de kamer beneden, dit gaat nu beter..
    eerst was het gelijk huilen als ik hem in de kinderwagen leg, en nu gaat hij gewoon zelf slapen.
    Ik denk dat hij het overdag fijn vind om een beetje geluid om zich heen te hebben..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct