Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753361 Wat Denken Jullie

• Auteur
  • gebruiker599666
    Bijdrager

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier, dus nog even op onderzoek maar wil toch graag direct iets voorleggen.
    Sinds 4 maanden zijn mijn partner en ik bezig zwanger te worden, maar dit heeft ( nog ) niet mogen baten.

Ik vindt het erg moeilijk om mijn NOD te berekenen omdat ik de ene keer een cyclus van 25 dagen heb, en de andere keer een cyclus van 27 dagen. Nu zou ik het gemiddelde aan kunnen houden en dan zou komende Dinsdag mijn eerste NOD zijn. Dit zou betekenen dan ik vandaag ( 4 dagen voor NOD ) een vroege zwangerschapstest mag doen…. toch?
    Helaas gaf hij vanmorgen een compleet wit venster. ( ja zelfs met bouw lamp erop hihi )

Zou ik morgen nog een keer kunnen testen volgens jullie of is dit gewoon weggegooid geld?

supertje
    Bijdrager
    #4513724 Quote

Ik ben kampioen in testen verspillen. Mijn advies is nog een week te wachten. Dan kun je met vrij grote zekerheid testen. Al testte ik bij de oudste pas 8 dagen na nod positief. Dus ja het is geldverspilling. Maar snap dat het heel lastig is.

sollune
    Bijdrager
    #4513738 Quote

Ik zou pas testen als ik echt denk te voelen dat ik zwanger ben. Ik had dat bij m’n tweede ronde heel sterk en testte 1 dag voor m’n nod (mijn nod was duidelijk ik had nl 28 dagen cyclus) positief en ben nu 23 weken zwanger. Maar ik zou nooit hebben getest als ik niet had gedacht zwanger te zijn. Dus ik weet niet of jij gewoon niet kan wachten tot je evt wel of niet ongesteld wordt of dat je echt denkt te voelen dat je zwanger bent 🙂

#4513752 Quote

Je kan het toch pas een maand later weer proberen, dus eigenlijk heeft testen pas zin als je merkt niet ongesteld te worden, msja, wel lastig als je het wil weten… Ik heb ook een paar extra tests verspild, maar eigenlijk zonde van t geld.

gebruiker599666
    Bijdrager
    #4513769 Quote

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus testen heeft geen nut.
    Wel heb ik besloten even geen testen meer te kopen maar inderdaad gewoon af te wachten of mijn menstruatie komt… heb voor tientallen euro’s verpest aan die dingen … nu dus ff klaar mee!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

#4514126 Quote

Heee,

Weet je waar ik van de week achter kwam, bij de wibra hebben ze tegenwoordig ook zwangerschapstesten. 3 voor 2 euro geloof ik, of 2 voor 3 euro dat weet ik niet meer precies. Een vriendin van mij had die gehaald. 
    Tip voor als je weer een test wil doen binnenkort!
    Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

annemarie35
    Bijdrager
    #4514132 Quote

Action heeft ook 2 voor €1,50 maar die testen wel wat later positief!
    Komt vast goed meid!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct