Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

licht het aan de orgametril of ben ik zwanger?

• Auteur
  • gebruiker901955
    Bijdrager

hallo

ik gebruik nu sinds enkele maanden orgametril 5mg, hier reageert mijn lichaam goed op. (hiervoor gebruikte ik duphaston maar hier kreeg ik behoorlijke hoofdpijn van) ik moet 10 dagen orgametril slikken 12e t/m 21e dag (normaal wordt ik de 24e 0f 25e dag ongesteld) maar nu had ik ineens op de 21e dag licht roze afscheiding. dag 22 geen afgscheiding gehad alleen wel beetje raar gevoel in de buik, duizelig en beetje misselijk, dag 23 heel klein beetje bloed over hele dag misschien theelepeltje vol, en enorme last van buikpijn en weer wat misselijk en duizelig, dag 24 weer klein beetje bloed behoorlijk last van de buik en  dag 25 iets bruine afscheiding ook maar klein beetje maar geen hele erge buikpijn meer wel af en toe duizelig en bij sommige bepaald soort eten of drinken misselijk worden, nu dag 26 geen afscheiding meer gehad alleen een heel raar gevoel in de buik, en wat misselijk en duizelig.
    heeft iemand een idee wat dit kan wezen? komt dit door de orgametril of ben ik gewoon zwanger.
    heb echter wel zwangerschapstest gedaan op dag 25 maar deze was negatief.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct