Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753369 Hippe Ondernemende Sushi Etende Wereld Verkennende Carriere Mamas United

• Auteur

Welke hippe, ondernemende, sushi etende 😉 wereld verkennende & carriere mama’s vinden het leuk om gezellig te kletsen. 

Ik ben een mama van 33 jaar, twee lieve zoons en een leuke man, dol op reizen, food, humor & carriere. Het zou leuk zijn om een leuke club vrouwen te leren kennen om samen te kletsen, lachen, feedback te kunnen vragen etc. 
    dit zijn een aantal trefwoorden die bij mij passen(in willekeurige volgorde;-) )
    Mode
    reizen
    Kids
    interieur styling
    wijnbars
    sushi, foodhallen
    ondernemen
    creatief design
    Welke trefwoorden horen bij jou?

wicked-sheila
    Bijdrager
    #4514741 Quote

Hoi mamabusiness,

Hey wat leuk. Jammer dat niemand nog gereageerd heeft. Maar ik vind het zeker leuk om te kletsen. Ook omdat je 30+ bent (op de één of andere manier kom ik vooral jongere mama’s tegen).

Ik ben zelf 36. Mijn man en ik zijn net (12 nov 2014) ouders geworden van een schitterend zoontje. Mijn passie is backpacken over de wereld en dat doe ik dan ook zo vaak mogelijk. Tijdens mijn zwangerschap ging ik gewoon met backpack naar Azië (al annuleerde ik wel voor de zekerheid een binnenlandse vlucht die ik had geboekt naar malaria gebied). Voor dit jaar gaan we voor het eerst met z’n drietjes op pad, richting Amerika. Spannend.

Verder zijn dit mijn trefwoorden:

sushi (en inderdaad, foodhallen maar dan met name die in het buitenland)
    reizen
    musea
    pretparken
    creatief
    kids (sinds november)
    ondernemen
    motor rijden

#4514742 Quote

Leuk, ik ben nog zwanger, dus helaas even geen wijn en alleen zelfgemaakte vega sushi, maar houd ook erg van allerlei eten, vakantie en gezelligheid. Ik ben 26 en woon in het verre Emmen.

Woorden die mij omschrijven:
    Tuin/moestuin
    muziek/zingen/salsadansen
    winkelen
    koken/eten/wijntje/whiskeytje
    fotografie
    wandelen/yoga

wicked-sheila
    Bijdrager
    #4514773 Quote

@ Renee, wat leuk. Gefeliciteerd! Hoe ver ben je?

#4514781 Quote

24 weken, dus begin al aardig bol te worden:)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct