Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kletsen….

• Auteur
  • Caat01
    Bijdrager
    #4514255 Quote

He dames, vandaag de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Heb een mooi hartje zien kloppen! Een goed begin van het nieuwe jaar!!! 🙂

flea
    Bijdrager
    #4514258 Quote

Oh, dat duizelig na opstaan heb ik ook wel!

Ik heb het tot nu toe alleen aan mij eigen ouders en zusje verteld.
    Ouders van partner nog niet verteld. Broer van partner probeert namelijk al vijf jaar zwanger te worden…. We willen dus echt wachten tor de echo voordat we het die kant van de familie vertellen (en hopen ondertussen dat zij eerder met goed nieuws komen).

Iemand nog een tip hoe je op een respectvolle manier een blijde zwangerschap aan iemand kunt vertellen die zelf al heel lang zwanger probeert te geraken? Ik zie hier erg tegenop…

Wat een verrassing J-mama!

flea
    Bijdrager
    #4514261 Quote

Gefeliciteerd Caat!!!

(Ik wil ook!!!)

#4514271 Quote

Wat fijn Caat!
    En J mama, inderdaad een verassing, de wonderen zijn de wereld dus niet uit..super!

Vissen..
    Bijdrager
    #4514275 Quote

Even tussen de geweldige berichten door, ik heb net bloedverlies gehad. Dit ken ik niet van mijn vorige zwangerschappen. 2 jaar geleden op 3 januari had ik de 12weken echo, het vruchtje was toen met 11 weken overleden. Zal toch wat zijn als t morgen weer 3 januari is, dat ik dan weer een miskraam zal gaan hebben.. Vind t nu heel spannend, t kan 2 heel verschillende kanten op gaan. Ben nu 6 of 7 weken, we wachten af….

Caat01
    Bijdrager
    #4514276 Quote

Hoi Vissen, dat is vervelend maar hoeft niets te betekenen. Ik heb afgelopen maandag bloedverlies gehad. Ik schrok ernorm.. Ik heb eerder een miskraam gehad en dacht dat het nu weer zou gaan gebeuren. Het bloedverlies zette alleen niet door. Het was ook niet heel veel. Vandaag aan de verloskundje gevraagd wat het zou kunnen zijn. Ze kon niets bijzonders vinden tijdens de echo. Ze vertelde me dat waarschijnlijk door hoesten of niezen oud bloed eruit kan komen. Ook kan je baarmoedermond beter bebloed zijn waardoor er vaatjes kunnen springen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen geruststellen..

Vissen..
    Bijdrager
    #4514292 Quote

Bloedverlies heeft niet doorgezet! Gelukkig!!

lotus1984
    Bijdrager
    #4514294 Quote

Gelukkig vissen. Altijd spannend, je gaat uit van het ergste en bij jouw is het toch goed gekomen.
    Op na een goede zwangerschap.

Succes en geniet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct