Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753395 4 Dagen Overtijd

• Auteur
  • Wendy1688
    Bijdrager

Hallo

Wij willen graag een kindje
    In april zijn we gestopt met de pil
    Eind augustus bleken we zwanger te zijn maar dit is helaas uitgemond in een miskraam
    Daarna 2 maanden normale cyclus gehad 3e maand 4 dagen te laat helaas negatieve test
    Werd na die 4 dagen toch ongesteld

Nu weer 4 dagen over tijd heb vanaf woensdag 2 druppels bloed verloren en heel klein beetje slijm met roze erin

Vandaag weer een test gedaan weer negatief
    Ik voel me hopeloos
    Wat moet ik doen
    Me ha zei vorige maand van ja dat kan weleens dat je het later word ken zoveel vrouwen die het te laat worden dus maak je geen zorgen
    Moet wel zeggen dat ik me ha niet echt mag

Hopelijk kunnen jullie helpen

#4514114 Quote

Hey,
    wat vervelend dat het elke maand dan een teleurstelling is. Mijn advies zou zijn om een poosje te wachten met testen. Het kan inderdaad goed zijn dat door hormonen etc je cyclus anders is geworden. Dit was bij mij wel het geval. Zelf werd ik pas weer zwanger nadat ik niet meer bezig was met een kindje. Je lijf kan letterlijk blokkeren als je er teveel mee bezig bent. Geloofde het eerst zelf ook niet, maar heb het ervaren dat het klopt

supertje
    Bijdrager
    #4514117 Quote

Dan is je cyclus dus langer geworden nu. De volgende cyclus in ieder geval 5 dagen langer tellen en dus ook je eisprong. Na een miskraam moeten je hormonen weer een nieuwe balans vinden. Ovulatietesten is een optie, maar dure aangelegenheid. Je huisarts heeft helaas gelijk. En omdat je nog geen jaar bezig bent ( bij een miskraam gaan ze opnieuw tellen) en wel een cyclus hebt, heeft het geen enkele zin om naar een gyn te gaan. Het trucje van Myfteria klinkt leuk, maar is zo’n beetje de grootste dooddoener die er bestaat. Je wil nu eenmaal graag een kindje en er is geen knop waarbij je dat uit kan zetten. Het enige wat je nodig hebt is geduld. Eindeloos geduld. En dat is het moeilijkste wat er is. Ik wens je veel sterkte en hoop dat snel je wens in vervulling mag gaan.

#4514118 Quote

Makkelijk is het zeker niet en zou het geen trucje noemen. Het heeft na mijn miskraam ruim een jaar geduurd waarin ik een zware depressie heb gehad en pas na het allemaal loslaten weer zwanger raakte. Heel veel succes en ik hoop dat het uiteindelijk bij jullie ook weer opnieuw lukt

supertje
    Bijdrager
    #4514119 Quote

Lieve Myfteria, het is niet mijn bedoeling om je aan te vallen. Maar na 3 miskramen na 2 jaar eindelijk zwanger te zijn en nu voor de derde al meer dan 2 jaar bezig te zijn, weet ik heus wel hoe makkelijk het loslaten ( of niet dus) is. Ook kan ik je vertellen dat het er absoluut niks mee te maken heeft. Ook jij voelde van alles en had dromen voor je nod toen je positief testte. Dat noem ik niet “loslaten”.

annemarie35
    Bijdrager
    #4514120 Quote

Helaas het loslaten is mij ook nooit gelukt hoor…na 4,5 jr ellende en 1 miskraam ben ik dan nu wel eindelijk zwanger van mijn tweede kindje… ik zou zeggen kijk goed hoe je cyclus loopt en idd misschien ovulatietesten…Verder kun je weinig doen omdat je nog relatief kort bezig bent.

Veel succes meid

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

sollune
    Bijdrager
    #4514124 Quote

Lieve gebruiker,

Ik neem aan dat je je verhaal hier neerzet met t idee wat wijzer te worden en positiviteit kan gebruiken. Iedereen reageert vanuit haar eigen gevoel, ervaring en levens instelling. Ik heb zelf geen ervaring met een miskraam, maar hoop voor je dat er reacties staan of komen waar jij je het beste in kan vinden en waar je wat mee kan. Ik wens je in ieder geval veel succes!

Vissen..
    Bijdrager
    #4514130 Quote

Hopelijk was t slijmverlies met licht roze kleur je innestelings bloeding?! In dat geval heeft testen niet eerder zin dan over 2 weken. Ik duim voor je!
    Hier ondertussen 5 weekjes zwanger van ons 4e kindje. 2 Miskramen gehad. Een zwangerschap blijft een wonder!
    Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!!

MissM
    Bijdrager
    #4514131 Quote

Vervelend dat je niet zon goede band heb net je huisarts meid. Zon opmerking heb je niet zo veel aan.
    Ik zou idd ook zeggen probeer het een betje los te laten, snap dat veel vrouwen die lang bezig zijn en de ervaring hebben dat loslaten niet lukt dit niet zon leuke opmerking vinden maar iedereen staat er anders in. Ik ben persoonlijk erg nuchter en heb bij veel mensen wel gemerkt dat het loslaten wel hielp omdat je door stress ook geen eisprong kan krijgen.
    Iedereen is anders en voor jou lijkt t al al een eeuwigheid dat je bezig ben. Probeer te genieten van je leven en het vooruitzicht dat je straks wellicht zwanger ben maar niet elke dag te tellen en te verzinnen of je vandaag ongesteld zal worden. Waars makkelijker gezegd dan gedaan maar wie weet lukt het jou ook!
    Succes ermee en een spetterend uiteinde!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct