Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753402 Vraagje Mbt Cyclus

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb me hier ingeschreven met de reden dat wij sinds eind september gestopt zijn met de pil, en sinds eind november dan ook daadwerkelijk proberen zwanger te worden.
    Nu is het zo dat ik op dit moment 2 maal een spontane menstruatie heb gekregen: de eerste cyclus was 55 dagen, de 2e 47 dagen.
    Nu is mijn vraag of dit nog zal gaan inkorten of dat ik beter met een (huis)arts kan overleggen? Ik was eerlijk gezegd al lang blij dat mijn lijf na 12 jaar pilgebruik zelf weer op gang komt.

Groetjes

Shivvan

supertje
    Bijdrager
    #4514197 Quote

Het eerste jaar kan dat nog hard veranderen. Als het over een half jaar nog zo lang is, kun je langs de huisarts gaan. Eerder doen ze toch niks.

#4514198 Quote

Hoop toch eerlijk dat het wat sneller gaat dan een jaar… Gelukkig wist ik bij voorbaad dat het even kan duren voordat we zwanger zijn…

supertje
    Bijdrager
    #4514199 Quote

Dat hoop ik ook voor je. Maar je lichaam heeft waarschijnlijk even tijd nodig om te ontpillen.

Vissen..
    Bijdrager
    #4514204 Quote

Is heel herkenbaar, geef t even de tijd. Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct