Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753404 Zeer Bizarre Cyclus

• Auteur

Hai dames,
    Ik heb deze maand een hele rare cyclus gehad. Waarschijnlijk omdat ik ziek ben geweest. Normaal is mijn cyclus regelmatig. Ik werd 5 december ongesteld en vandaag is mijn nod.
    Echter had ik na 12 dagen (17 december) een soort bloeding. Was echt helderrood. Het leek erop dat ik weer ongesteld was (wel minder dan anders). Volgens de ovulatietesten heb ik rond 25 december (20 dagen na eerste menstruatie dag, veel later dan normaal) mijn eisprong gehad.
    Tja wanneer kan ik testen? Vandaag is mijn nod, maar ik kan me nog niet voorstellen dat ik een positieve test ga hebben, want vorige week was de eisprong. Ik heb wel vanaf mijn eisprong tarwekiemolie geslikt, in de hoop dat mijn lf langer wordt.

supertje
    Bijdrager
    #4514236 Quote

Waarom moet je lf langer worden dan? Is die korter dan 14 dagen? En hoe lang gebruik je geen anticonceptie meer?

#4514277 Quote

Omdat mijn eisprong zo laat was, is mijn lf waarschijnlijk kort. Ik heb altijd een regelmatige cyclus. En ik gebruikte condooms als anticonceptie. Ben dus niet aan het ontpellen.

supertje
    Bijdrager
    #4514278 Quote

Is normaal je lf dan ook korter? Want dan zou ik je adviseren naar een gyn te gaan om je lf te kunnen verlengen. Je kunt uiteraard ook eens een keer zo’n rare cyclus hebben. Maar als je lf normaal wel 14 dagen is, zou ik dus 14 a 15 dagen na je eisprong testen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen