Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753409 5 Weken Zwanger En Eigen Broek Al Strak

• Auteur
  • Mama van Daley
    Bijdrager

Hoi meiden!

Ik ben 5 weken zwanger van ons eerste wondertje.. 🙂 Maar mijn broek begint al strak te zitten en heb t idee dat me buik dikker/opgezetter is.. Hebben jullie hier ervaring mee?

#4514254 Quote

Hoi, dit kan komen omdat je darmen opzetten. Ik had dit ook in het begin maar later wordt dit minder.

sollune
    Bijdrager
    #4514308 Quote

Inderdaad dat was bij mij ook. In t begin zaten m’n broeken al snel strak en later trok t weer weg en had ik tot week 13 echt geen buik en vanaf week 14 begon t héél minimaal te groeien. Dus voor nu gewoon even knoopje los 😉

sollune
    Bijdrager
    #4514309 Quote

En natuurlijk proficiat!

Mama van Daley
    Bijdrager
    #4514310 Quote

Dankje.. 🙂 haha dan hoop ik dat t weg gaat want het zit niet echt fijn. Had vandaag en legging aan maar dat zat ook niet heel prettig.. maja komt allemaal wel goed 😉

#4514314 Quote

Gefeliciteerd!
    Heel herkenbaar. Ik droeg al heel snel zwangerschapsbroeken omdat dit lekkerder zat. Je hebt met een korte buikband die dan fijn zijn, maar droeg ook met een hoge buikband en sloeg die dan naar beneden om.

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #4514986 Quote

Ja je darmen zetten in het begin vaak op, dat is normaal. Kun je ook erg winderig van worden. Dat had ik me vorige zwangerschap ook

#4514994 Quote

Ik kijk elke dag in de spiegel, haha!
    Hier nog niet echt wat te zien ( vandaag 7 wkn 1ste kindje ). Borsten zijn wel gegroeid. Maar verder niet enorm gevoelig ofzo.. Vorige week kreeg ik last van ochtend misselijkheid. Nu eet ik de hele dag door vaker maar minder. Dat werkt wel goed merk ik.
    Hoe en wanneer gaan jullie het vertellen aan ouders en familie/vrienden?!

gebruiker75839
    Bijdrager
    #4515718 Quote

hallo ik ben ook zwanger van mijn vierde en kan mijn eigen broeken al niet meer aan het is heel normaal en de een dijt sneller uit als de ander 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen