Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753410 Durf Niet Meer Te Testen

• Auteur
  • supertje
    Bijdrager

Inmiddels 15 dagen na eisprong. En geen enkel teken van wat dan ook. Af en toe denk ik een krampje te voelen, maar niet zoals normaal. Heb oudjaarsdag een test gedaan. Omo-wit natuurlijk. Nou was dat ’s middags. En ja de concentratie kan te laag geweest zijn. Maar na zo’n tijd en eerder overtijd te zijn geweest, vals positief te testen en nergens meer op durven hopen. Kortom, ik durf niet meer. Ik, die gerust verslaafd aan zwangerschapstesten genoemd mag worden. Die vrij nuchter is. Die tegen een ander zou zeggen, testen want dan heb je duidelijkheid. Maar hoe duidelijk is duidelijk? Als je al vaker vals positief hebt getest. Als je je al neergelegd hebt bij het feit dat het waarschijnlijk niet meer zo zal zijn. Als je al vaker overtuigd bent geweest dat het zo was en niet bleek te zijn.

tuinier
    Bijdrager
    #4514265 Quote

Zoals je zelf altijd reageert Supertje: nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen met ochtendurine. 

supertje
    Bijdrager
    #4514269 Quote

🙂 yep klinkt als een typische opmerking van mij. Heb er nog 1 liggen. Heb net even met manlief afgesproken dinsdag te testen. Dan zijn de 2 kleine mannen er niet en kan ik eventueel naar de gyn bellen.

supertje
    Bijdrager
    #4514282 Quote

En het is al niet meer nodig.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen