Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1753423 Ben Ik Zwanger Bijna 2 Dagen Overtijd - pagina 3

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    #4514462 Quote

Owww gefeliciteerd!

gebruiker622014
    Bijdrager
    #4514483 Quote

Wie kan mij vertellen over de clearblue test heb vandaag eerst de gewone gedaan en was een licht kruisje ik kijken gebruiksaanwijzing staat zwanger ik na de ah om dan nog een test te doende digitale en die gaf niet zwanger aan nou ben ik aan het reken geweest en moet ik de 14 ongesteld worden help wat moet ik nu doen

annemarie35
    Bijdrager
    #4514485 Quote

Ik heb net gereageerd op jouw topic, ik had dat ook ff een over een dag of drie vier nog eens testen mey de digitale, die met die plus is namelijk veel gevoeliger als de digitale!

Ik ben inmiddels 31+3 weken zwanger

gebruiker460941
    Bijdrager
    #4514550 Quote

Gefeliciteerd, ja die van action is heel precies. je krijgt licht lijn want de hormoon is nog niet sterk genoeg. als je over een paar dagen later doet dan krijg je wel donkere lijn

gebruiker460941
    Bijdrager
    #4514551 Quote

gebruiker622014

als je licht lijn krijgt, dat is positief, zwanger. in het begin de hormoon is niet sterk genoeg. daarom krijg je lichte lijn.Gefeliciteerd!,,

,

gebruiker622014
    Bijdrager
    #4514699 Quote

Hoi larsa helaas blijk toch niet zwanger te zijn … mij tijd komt wel 🙂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct