Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753425 Weer Terug

• Auteur
  • Daycey
    Bijdrager

Hey meiden!

Zal me even voorstellen, want er zullen er niet veel meer ‘van toen’ zijn!

Alweer 5,5 jaar terug ben ik voor de eerste keer met de pil gestopt. Uiteindelijk na ruim een jaar in het ziekenhuis terecht gekomen voor verder onderzoek en behandeling. Niets gevonden, maar ook niet zwanger. Uiteindelijk 3x IUI gehad en een keer een IUI welke eigenlijk IVF had moeten zijn. Dus IVF hormonen, maar door te weinig follikels toch een IUI behandeling. Dat was het moment dat onze zoon begin te groeien. 🙂 Nou ja, ongeveer dan. :-p 3 jaar na het stoppen met de pil….

Inmiddels is onze zoon 1,5 en hebben wij zojuist besloten na deze menstruatie niet meer met de pil verder te gaan. 😀 nu hebben we nog zoiets van we zien het wel en gaan niet opnieuw de behandelingen in, maar wie weet als het zover is dat we het toch doen. Voor nu gaan we voor het positieve en zien we wel hoever we komen in 2015!

supertje
    Bijdrager
    #4514340 Quote

Welkom terug meis! Wenser Sparkle en ik zitten nog in 1 topic en met een paar heb ik via deze site nog privé contact. Voor de rest geen bekenden meer denk ik. Het is hier erg veranderd jammer genoeg. Heel veel succes en ik hoop dat deze keer sneller gaat!

Dikke knuffel van mij.

Daycey
    Bijdrager
    #4514348 Quote

Gezellig! Ik zag zelf nog niet echt bekende namen, maar heb de site ook nog niet uitgeplozen. 🙂

PrinsesL
    Bijdrager
    #4514438 Quote

Ik ben er ook weer 😉 alleen heb ik momenteel alleen privé contact met Supertje.
    Ik ben nog steeds kinderloos. Ik ben nu 1,5 jaar bezig voor de eerste. We zijn nog niet in de MMM omdat ik daar bewust nog even mee wil wachten aangezien ik weet wat het is. ( vorige relatie lang bezig geweest en 6x IUI) Hopelijk gaat het nu wat voorspoediger ook voor jullie!

RJAMM
    Bijdrager
    #4514480 Quote

Ik ben ook weer terug van even weggeweest.
    We zijn ook nog kinderloos en gaan nu ronde 17 in voor onze eerste. We zijn nu misschien toe aan de medische wereld. Voorheen nog niet.

Daycey
    Bijdrager
    #4514648 Quote

Wat vervelend dat er toch weer meiden zijn bij wie het zolang duurt! Ook ergens wel weer gezellig om iedereen weer terug te zien. 😉

Laten we hopen dat het voor iedereen voorspoediger gaat lopen dit jaar. 🙂

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen