Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

• Auteur
  • supertje
    Bijdrager
    #4514737 Quote

Pregnyl is een niet heel fijn prikje. Maar ik was altijd doodsbang voor spuiten en naalden en ik durfde het op den duur zelf. Hij geeft een beetje een branderig gevoel. Dit is trouwens maar tijdelijk. Na een uurtje merk je er niks meer van. In het begin liet ik het de huisarts wel eens doen en zelfs een keer de buurman. Hihihi. Hij is verpleegkundige.

#4514738 Quote

Goedemorgen,

Was mn ovulatie. Heb een test gedaan en was positief. De krampen waren gistermiddag niet normaal. Kon bijna niet zitten en lopen. Had het de vorige x ook, maar niet zo erg als gisteren. Het is nu zo goed als over gelukkig. Nu is het weer afwachten geblazen. Spannend allemaal. Heb het ook echt niet op het spuiten. Mn man wil het wel doen, zei hij al. 🙂

@RJAMM,

Wat vervelend zeg! Bloedverlies erbij lijkt me niet goed. Zal dat toch es navragen. Het maakt je misschien daardoor ook erg onzeker. Niet mee blijven doorlopen hoor.

@Supertje,

In het ziekenhuis zeiden ze al dat de Pregnyl prik niet echt prettig is. Zie daar ook best iets tegenop. Maar ja, weet waarvoor ik het doe. 🙂

supertje
    Bijdrager
    #4514740 Quote

En het is het allemaal waard, dat wel. Maar wil niet zeggen dat de weg makkelijk is. Het helpt je te relativeren hahaha.

#4514743 Quote

Helemaal gelijk supertje!! 😀 We slepen ons er wel doorheen!

gebruiker622014
    Bijdrager
    #4514748 Quote

Dat Is idd zo het is het zeker allemaal waard. Met spuiten heb ik verder geen moeite mee ben alleen erg moe de afgelopen dagen, ik weet niet of het van de menopure komt wat ik spuit! Verder kijk ik erg uit na aankomende vrijdag we zullen zien..

#4514754 Quote

Alvast heel veel succes aankomende vrijdag.

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

gebruiker622014
    Bijdrager
    #4514760 Quote

Dank je wel

supertje
    Bijdrager
    #4514764 Quote

Heb je vrijdag de eerste fm van deze cyclus? Volgens mij heb ik nu een eisprong. Wat wel weer vreemd is. Ik zit nu op dag 18, terwijl mijn vorige cyclus 40 dagen was. Dan zou ik nu op 32/33 dagen uitkomen. Toch maar even er op gokken zometeen. 🙂 Vroeger voelde ik die zelf met pregnyl geen eisprong. Na de LEO voel ik ze heel duidelijk. Zo’n typische kramp. De eerste keer dat ik dat voelde na de operatie is er bloed afgenomen en was inderdaad de eisprong.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct