Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

• Auteur

Hoi

Mijn naam is Kimberly. En dit wordt mijn 1e zwangerschap. Ik praatte ook mee met de andere topics. 

Hier al bijna 2 jaar bezig. 

In december 2016 gestopt met de prikpil. Menstruatie kwam pas een jaar later op gang. En vanaf april dit jaar heb ik een beetje een regelmatige cyclus.  

Afgelopen maandag eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog. Een inwendige echo gehad. Opzich zag het er goed uit. Ik heb alleen op 1 eierstok een cyste. Maar die was nog vrij klein. 

Moet nu 2 keer bloedprikken om de waardes te zien en mijn vriend moet zijn sperma laten onderzoeken. 

En dan 21 december hebben we de uitslag van alles. Ik vind het allemaal heel spannend. Ik moet zeggen dat ik afgelopen maandag erg verdrietig was. Maar nu kan ik het wat meer loslaten omdat bij de gynaecoloog lopen.  

Maar het blijft spannend.

AnnemiekBo
    Bijdrager
    #10140505 Quote

Ha Kimberly, Spannend zeg de uitslag van die onderzoeken afwachten.

#10140521 Quote

@annemiekBo

ja ik vind het ook allemaal erg spannend. Ben nu aan het wachten totdat mijn menstruatie komt.  Zodat ik weer bloed kan prikken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct