Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753440 Zwanger

• Auteur
  • noukster13
    Bijdrager

Hi Dames,

Ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen.

18/19 december was mijn laatste menstruatie dag.
    Op 3 januari hebben ik en me partner sex gehad, volgens de testen via Internet zat ik precies in me vruchtbare periode.

Ik ben erg humeurig de laatste tijd. Borsten zijn niet pijnlijk maar iets zwaarder.
    Had laatst een gek kriebeld gevoel in me onderbuik (niet herkenbaar bij mij).

En heb alleen maar zin in gezond eten (had ik bij me vorige zwangerschap ook last van).

Ik ben pas 1 dag overtijd.

Ik durf nog geen test te doen, omdat het denk is te vroeg is.

Wat denken jullie?

#4514531 Quote

De goedkope testen van de kruidvat werken al wel ik zou er gewoon een doen dan weet je het zeker. Ik was met deze testen zelfs eerder en toen al twee streepjes te zien op de testen. Succes

gebruiker572927
    Bijdrager
    #4514532 Quote

Spannend! Een speciale gevoelige test kun je nu zeker proberen

noukster13
    Bijdrager
    #4514553 Quote

Ik heb gistermiddag een test gedaan van de kruidvat 2 voor 5. Maar die was negatieve.

Bij mijn eerste had ik het bij 2 weken getest en had toen ook.een negatieve, 2 weken later toch weer 1 gedaan en toen wel zwanger.

Dus ik heb hoop en blijf positief. Over 2 weken nog maar eens proberen.

Bedankt voor jullie reacties

supertje
    Bijdrager
    #4514558 Quote

Als je 3 januari je eisprong had kun je 17 januari pas testen. Dat is je Nod. 14 dagen na je eisprong

noukster13
    Bijdrager
    #4514658 Quote

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer negatief.

Me Borsten doen erg pijn, er zitten schijven op. Ik heb nooit zo’n pijn in me borsten als ik ongesteld moet worden, zelfs me partner zeg het.

Gisteravond zat er ook een heel klein beetje bruin slijm in me slip. En vanmorgen wat slijm met bloed, niet veel. Maar het zet niet Door.
    Sorry voor het vieze praatje.

Ik snap er werkelijk niets meer van.

Herkend iemand dit? Ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

supertje
    Bijdrager
    #4514661 Quote

Ja ik herken het verlies van vuil. Maar dan als naderende menstruatie. Soms heb je zo’n rare cyclus tussendoor. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen