Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753454 Uitgerekend In September 2015

• Auteur

Hallo allemaal.

Ik ben uitgerekend in september… zijn er nog meer meiden zwanger en rond deze tijd uitgerekend?

#4514698 Quote

Hallo ik ben ook uitgerekend in september begin als het goed is

mama-3
    Bijdrager
    #4514722 Quote

En ik ook!

Wordt het jullie eerste kindje?

aug2012
    Bijdrager
    #4514797 Quote

Hier nog een zwangere, mocht alles goed gaan dan krijgen wij ons 2de wonder begin september.

#4514811 Quote

Same here.. Alles nog erg pril. Hopen op een gezond kindje midden september

#4514935 Quote

Wij zijn ook pas zwanger! Uitgerekend ergens half september 2015!
    1 maand voordat we zouden starten met IUI was ik opeens overtijd. Wat een geweldige verrassing na zo’n lange tijd van onzekerheid, ziekenhuisbezoeken en wachten!!!

Dit is ons eerste kindje en het is allemaal nog heel pril. Vind het leuk en soms ook opeens enorm spannend. Je moet opeens zoveel weten/kunnen/hebben en kopen als je de boeken mag geloven.
    Herkenbaar voor iemand?

Vissen..
    Bijdrager
    #4514940 Quote

Gefeliciteerd nieuwemama! Dat is nou een verrassing! Genieten hoor!!
    Wij verwachten in september onze 4e. Gelukkig voel ik me heel erg goed, wel moe, maar op tijd naar bed doet wonderen en tussen de middag vaak even een dutje.
    Hoe gaat t met de rest van de dames?
    Volgende week intake bij VK, spannend weer!

#4514956 Quote

Morgen ben ik 7 wkn. De tijd gaat zooo langzaam. Nog anderhalve week en dan hebben we een afspraak bij de vk… Ook met echo ( eigen keuze ), ben zo benieuwd !

mama-3
    Bijdrager
    #4514971 Quote

Ja, de tijd gaat inderdaad langzaam…….!

Gefeliciteerd allemaal! @nieuwemama: inderdaad heel herkenbaar, zelfs bij de tweede opnieuw zenuwen of ik allemaal wel kon/wist. Maar echt niet nodig! De kennis en de inkopen zijn wel het laatste wat belangrijk is; jouw band met het kleintje betekent alles, de liefde geven, de rest komt pas later 🙂 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen