Hey anoukje91!
Jouw verhaal zou echt bijna identiek kunnen zijn aan mijn verhaal 🙂
Ik ben dan pas 32 weken en 2 dagen zwanger, maar afgelopen woensdag bij de echo had ik een meting en de kleine meid zit al op ruim 39 weken!!!
Nu heb ik zwangerschapsdiabetes vanaf een week of 24…dus op dieet en ik spuit insuline…
Mijn eerste kindje (inmiddels word ze 8 op 21 februari ) die woog 5150!!! Gram…ruim 10 pond..er moet toen ook sprake van geweest zijn dat ik suiker had maar de testen wezen steeds uit dat dit niet het geval was.
Er is dus ook afgesproken woensdag voor een primaire sectio, deze vindt dan plaats met 39 weken. Op zich een fijn idee dat ze je niet vaginaal laten bevallen maar jeetje man weer een keizersnede ik baal!
Ik verga ook momenteel van de bekkenpijn en steken in mijn banden en buik…mensen vragen al.vanaf 20 weken of ik echt maar 1 kindje krijg en ik word er doodmoe van!
Ja het is er godsamme maar 1 hou je lip denk ik dan -_-!
Niks van aantrekken! Alles komt vast goed en ik hoop dat ze jouw niet te lang door laten lopen…zelf had ik bij de eerste HELLP syndroom dus dat gaan ze nu goed in de gaten houden…
Ik zeg wel wees gewoon heel duidelijk in het ziekenhuis desnoods dik de boel aan zodat ze je sneller helpen…ik ben ook geen janktype om dingen voor elkaar te krijgen maar in dit geval zou ik echt ff stevig in je schoenen staan!
Onwijs veel succes de laatste loodjes en ik weet wat je doorstaat… you can do it 🙂
Liefs Annemarie