Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753469 Zwanger Zijnzorgen Voor Peuter

• Auteur

Hi ladies! Ik ben 13 weken zwanger van de 2e.
    Zwangerschap verloopt goed. Maar ik ben zoooo moe. Heb zoooo weinig geduld voor me dochter van 2 en half jaar oud… ze is een echte 2 jarige een klein draakje.
    En zit daardoor meer thuis door stress wil de deur niet echt meer uit zoveel energie vraagt ze.
    Iemand tips?
    Groetjes 🙂

Vissen..
    Bijdrager
    #4514823 Quote

Hey,
    Wij hebben de oudste 4, 2e is bijna 3, jongste net 1. En bijna 8 weken zwanger. Vermoeidheid is maar 1 oplossing voor, lekker aan toe geven! Ik ga ’s middags een goed uur in bed liggen. Lukt natuurlijk niet elke dag, moet ook wel werken, maar als t even kan dan doe ik dat! ’s Avonds als ik de was weg gewerkt heb ga ik op de bank liggen en doe ik niks meer, ja hoog uit een dutje.. 😉 En ben inderdaad veel thuis, maar dat vind ik zobiezo met kleine kinderen. Ze zijn t gezelligst bij rust en regelmaat. Veel succes en hopelijk gaat t snel beter met je vermoeidheid!

#4514853 Quote

Bedankt voor je antwoord.
    Ja dat vind ik dus moeilijk eraan toegeven haha… als ik smiddags uitgebreid lig kan ik s avonds moeilijk in slaap komen. Heel irritant. Maar heb bekkeninstabiliteit van me dochter overgehouden dus me lichaam dwingt me zo nu en dan haha.
    En inderdaad ze is daarbij het rustigst ja bij wat je zei rust en regelmaat. Werk zelf niet dus probeer haar regelmaat ook erin te houden. Want anders is Het geen doen voor ons allebij.
    Ik mag eigenlijk niet klagen met 1 peuter he hahaha! Knap van je hoor zo druk huishouden en dan regelmaat kunnen houden toppie! Groetjes

Vissen..
    Bijdrager
    #4514863 Quote

Met bekkenklachten om de 2 uur, 5 of 10 min gaan liggen hebben ze me bij mijn vorige zwangerschap verteld. En tussen de middag inderdaad even een wekker zetten zodat je niet te lang ligt, wat tenkoste gaat van je nacht rust. Succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen