Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753478 Baby Weigert Fles

• Auteur

Nu schijnen een heleboel baby’s hier last van te hebben na 3 maanden ivm reflux. Mijn dochter is nu bijna 4 maanden en ik ben nu een maand in de weer. Daarom ben ik nu ook echt op zoek naar ‘gouden tips’. Want de standaard methodes heb ik allemaal al gehad. Ik heb difrax, avent en tommee tippee geprobeerd. (tommee gaat het best). Ze weigert de fles in haar mond te nemen, alleen als ik lopend doe, maar dan sabbelt ze erop. Melk die in haar mond terrecht komt spuugt ze onmiddelijk uit. Ik heb kleine en grote gaten geprobeerd in de speen, andere mensen flesjes laten geven, nadat ze wakker werd, na haar badje, nadat ik haar een tijd heb laten huilen van de honger. Ze doet alsof het ontzettend vies is, ook als ik haar verse bv in een fles geef. 

De reden dat ik wil dat ze uit een fles drinkt is omdat ik nu nooit ergens heen kan zonder haar, en dus ook niet naar me werk.
    Wat kan ik nog doen!?

annemarie35
    Bijdrager
    #4514903 Quote

Ik heb dR. Brown flessen, mijn zusje heeft twee kids met reflux die drinken daar supergoed uit! De jongste is nu 10 weken…misschien dat?
    Mijn dochter is 8 jaar heeft nooit reflux gehad daarom kan ik er niet over meepraten… ik ben nu 33+3 zwanger…

Succes lijkt me erg vervelend!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen