Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo mama’s die uitgerekend zijn in oktober 2015

• Auteur
  • gebruiker660780
    Bijdrager
    #4516313 Quote

Hoi dames!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ^^ 
    Ik ben 4 oktober uitgerekend en verwacht mijn eerste kindje.
    @temmy1980: ik weet precies hoe je je voelt. Ik voelde me echt een oud omaatje, die bij elke activiteit even moest liggen om bij te komen. Het schijnt idd dat het bij 14 a 15 weken wegtrekt gelukkig. Ahh superleuk van de echo. Bij mij lieten ze het hartje ook niet meteen horen. Ze doen dat bij de echo met een doppler en daarna tijdens controle-afspraken met een soort stethoscoop.
    Ik heb zelf erg veel last van pijnlijke borsten. Ben een cup gegroeid, maar ik wil nog niet aan de meegroei-bh’s. Die zijn zo a-sexy…… 

temmy1980
    Bijdrager
    #4516225 Quote

Hallo allemaal! ik ben nu 11+3 weken zwanger en uitgerekend op 11 oktober. Dit is onze eerste zwangerschap. Het is ontzettend spannend en nu ik niet meer zo beroerd ben wordt het ook wel leuk. Ik heb ontzettend lopen balen van hoe slecht ik me voelde en dat niemand daar ooit iets over verteld had. Een kater van wekenlang non-stop. 

Afgelopen maandag termijnecho gehad en het kindje gezien met knieën (!!!!!) en dat soort dingen. We hebben alleen het hartje niet gehoord, wel gezien trouwens. Maar nu vroeg ik me af, hoe luisteren ze normaal gesproken naar het hartje? Gebruiken ze daar een ander apparaat voor?
    Iedereen veel gezondheid gewenst en veel rust en alle succes als je je nog beroerd voelt!!

sillysilly
    Bijdrager
    #4516039 Quote

Inmiddels mijn echo gehad. Ik blijk veel langer zwanger als ik dacht. Ben nu 12 weken zwanger en dus niet uitgerekend in oktober maar in september. De onzekere periode van de eerste weken heb ik zonder stress gehad dat is dan ook een groot voordeel. Allemaal nog een hele fijne zwangerschap.

#4515972 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben Sabine 32 en samen met mijn partner verwachten we rond 6 oktober ons eerste kindje. De eerste echo hebben we gehad op 2 maart, alles was in orde, sterke hartslag en nu al een klein druktemakertje. 25 maart 2e echo. Leef er naartoe toch zoekende naar bevestiging of alles goed is denk ik.

Geniet van jullie zwangerschap! Liefs Sabine

wonderbaby2016
    Bijdrager
    #4515923 Quote

Hallo dames,

Gefeliciteerd!! nu een spannende tijd voor iedereen;)

Oktoberbaby mocht je hb waarde te laag zijn, de tip van mijn kraamverzorgende
    jaren terug was vruchtensap (jus d orange of iets) en een flinke scheut roosvicee
    ferro ( staaltabletten worden vaak voorgeschreven maar kunnen de stoelgang moeizaam
    maken)

Kwaaltjes? Ik droom ’s nachts ontzettend en schrik me het laplazurus wakker haha
    zere borsten en ook ontzettend moe..

#4515903 Quote

gefeliciteerd allemaal! 🙂

mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje rond 12 oktober.
    we hebben al een echo gehad met 6 weken en 4 dagen, morgen de 2e echo.
    heb heel erg veel zin in morgen maar wel een beetje gespannen.
    mijn vriend is 23 en ik ben 18, zijn hier nog meer moeders van rond die leeftijd ?
    ik zou graag ervaringen willen uitdelen met iemand.
    tot nu toe erg veel last van van zwangerschapskwaaltjes,
    vooral heel moe en misselijk heel de dag door,
    dit maakt het erg moeilijk om naar school te gaan. ik heb van de dokter
    al emesafene gekregen maar het lijkt amper te werken 🙁
    iemand tips???
    morgen krijg ik uitslag van het bloedonderzoek, de dokter vermoed dat mijn hb gehalte te laag is en ik daarom zo duizelig ben. afwachten dus maar.

gebruiker834496
    Bijdrager
    #4515830 Quote

Hoi happybaby,

Ik heb precies hetzelfde gevoel maar toch echt zwanger en een mooi kloppend hartje van de baby gezien. Ik ben nu 7 weken. Maak je geen zorgen. Als je de echo gezien hebt dan is dat op dat moment een bevestiging maar een paar dagen later denk je weer van huh ik voel niks. Ga daar niet over lopen piekeren heeft geen zin. Het is echt even geduld hebben.

Moeder van een dochtertje van 6 maanden
    Uitgerekend in oktober van ons tweede kindje

happybaby256
    Bijdrager
    #4515829 Quote

Haai dames,

Kunnen jullie mij helpen? Begin een beetje onzeker en bang te worden..
    Aankomende maandag heb ik eindelijk de echo. Waarschijnlijk ben ik dan 7/8 weken zwanger. Maar ik merk echt niets en voel me totaal niet zwanger.. Ben zo bang dat het niet goed zit. En dan helpt google ook niet echt mee.. Meer mensen die dit herkennen maar waar het wel goed was?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct