Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo mama’s die uitgerekend zijn in oktober 2015

• Auteur
  • gebruiker834496
    Bijdrager
    #4515723 Quote

Jij ook van harte gefeliciteerd! Ja de calculator is wel makkelijker als je dat weet inderdaad hihi. Wij hebben aanstaande maandag 2 maart onze eerste echo dus dat is al best snel. En wanneer hebben jullie hem?

#4515722 Quote

Gefeliciteerd! 🙂
    Zwanger ben ik, zo voel ik me ook behoorlijk. De zwangerschapcalculator heb ik idd gebruikt. Erg handig alleen zou t accurater zijn als ik m’n NOD weet. Maar ja gewoon afwachten op de echo. Wanneer heb(ben) jij/ jullie de eerste echo?

gebruiker834496
    Bijdrager
    #4515717 Quote

Daarbij is de test van clear blue erg betrouwbaar dus daar kun je wel vanuit gaan

gebruiker834496
    Bijdrager
    #4515716 Quote

Hoi hier maandag 23e getest en toen 4 weken zwanger. Laatste dag van menstruatie was 15 januari met een cyclus duur van 30 dagen. Ik denk dat jij ook zo rond eind oktober uitgerekend bent. Op internet kun je zoeken op zwangerschapscalculator en die rekent dan uit hoe lang je zwanger bent.

#4515715 Quote

Hoi meiden,
    Als t goed is ben ik ook in oktober uitgerekend :D.
    Testen van Clearblue gaven 11 feb 1-2 weken zwanger, 17 feb 2-3 weken zwanger en 21 feb 3+ weken. Met de pil gestopt op 8 december 2014 dus mijn laatste NOD is niet geheel betrouwbaar 😉
    Iemand een idee hoever ik kan zijn of hiermee ervaring? Ik hoor het graag!!

sillysilly
    Bijdrager
    #4515671 Quote

Hoi allemaal,

Ook wij zijn zwanger!
    Het zal ons vierde kindje worden en mijn vijfde zwangerschap.
    Onze zonen zijn inmiddels 13 en 11 jaar. Onze jongste zoon is 10 maanden.
    Nu dus in blijde verwachting van ons vierde kindje.
    Ik durf niet te zeggen wanneer ik uitgerekend ben maar ik denk zelf in Oktober.
    Hier last van misselijkheid en moeheid, maar geen tijd om daar over na te denken 🙂
    Is hier ook iemand zwanger van de vierde? Ik merk dat ik na 3 knullen toch stiekem hoop op een meid, hebben jullie dat ook?

#4515616 Quote

Hoi allemaal.
    Paar dagen geleden achter gekomen dat we zwanger zijn.
    Eind oktober (volgens eige uitrekening) uitgerekend.
    over 3 weken eerste keer echo spannend!

Mijn tepels doen zeer en veel buikkrampen.
    Maar ik merk niks van borsten die groeien. Jullie? 

gebruiker87796
    Bijdrager
    #4515610 Quote

Klopt happybaby het maakt je zeker onzeker maar probeer dat los te laten en lekker te genieten. Geloof me hoe meer je vrienden/familie etc het ook weten hoe meer je het gaat beseffen en dus gaat genieten. Ja ik ben ook echt benieuwd hoor of het een tweeling is. De gyn. zei dat het in theorie ook een tweeling kan zijn misschien ergens verstopt en dat het dus nu nog te vroeg was om dit te zien.? Dus aan de andere kant vraag ik me af of ze dit zomaar heeft gezegt ter info lijkt mij niet handig en of het een soort inwerk opmerking was om ons straks niet in shok te zetten. Iemand enig idee of ervaring? Is dit ter informatie gezegd of heeft zij iets gezien? Zo onzeker…

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct