Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753486 Help

• Auteur

ik ben vandaag voor de 2e keer bij de verloskundige geweest. en het ging niet goed. de eerste keer zagen we het hartje kloppen toen was ik 5/6 weken en nu bij de twee keer zagen we helemaal niks!!!

is dit een teken dat ik een miskraam ga krijgen??

supertje
    Bijdrager
    #4514996 Quote

Daar lijkt het wel op, maar vind het wel raar dat je verloskundige daar niks over zegt of je hierbij verder begeleidt.

annemarie35
    Bijdrager
    #4514999 Quote

Uhh dit is zeker raar zeg! Geen hartje is toch niet goed…ik zou nu gewoon naar het spoednummer bellen! Uitleg is toch wel op zijn plaats

#4515004 Quote

ik heb terug gebeld voor meer info en ze zei dat het hartje nog kon gaan kloppen maar moet heel eerlijk met pijn en moeite zeggen dat ik bang ben voor een miskraam.

annemarie35
    Bijdrager
    #4515010 Quote

Wat raar dat ze dat zegt…eerst wel kloppen dan niet lijkt mij toch ook overduidelijk dat het niet ff stopt tussendoor en weer opnieuw gaat kloppen??

Sterkte!

#4515021 Quote

Het spijt me dat te lezen. Vervelend ook dat je nu dan zo in onzekerheid zit. Ik wist meteen dat ik een miskraam kreeg/had toen ik enorme buikkrampen kreeg en bloed verloor. Ik hoop voor je dat wat de vk zegt klopt en anders heel veel sterkte

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen